Recent onderzoek door PwC wees uit dat er in Nederland liefst 8,2 miljoen voetballiefhebbers zijn door alle lagen van de bevolking heen. Gemiddeld besteden zij elf uur per week aan het volgen van betaald voetbal.
FC Utrecht heeft voor bedrijven met doelstellingen op gebied van naams- en/of inhoudsbekendheid een breed scala aan exposure-mogelijkheden om deze voetballiefhebbers te bereiken. Dit loopt uiteen van ON TV Exposure waarmee voetbalminnend Nederland bereikt kan worden tot OFF TV Exposure waarmee de bezoekers van Stadion Galgenwaard op specifieke wijze kunnen worden aangesproken.
FC Utrecht heeft bewezen dat het, als toonaangevende club binnen de Nederlandse voetbalwereld, een enorme impact kan maken voor haar (Official) Partners. Team Partnerships staat samen met de Marketing-professionals binnen de club klaar om met bedrijven die geïnteresseerd zijn in een partnership mee te denken. Hierbij worden verschillende invalshoeken genomen die samen tot een uniek partnership op maat leiden. Denk hierbij aan thema’s als exposure en hospitality, maar zeker ook aan innovatie en het creëren van brede maatschappelijke impact.
Team Partnerships van FC Utrecht komt graag met u in contact om mee te denken en invulling te geven aan marketing- en communicatiedoelstellingen binnen uw bedrijf. Onderstaand een overzicht van onze Official Partners.
Hoofdsponsor:
- T-Mobile
Official Partners:
- OPPO
- Nike
- DASSY
- TOTO
- Bud
- Compass Group
- Muntstad
- LINKIT
- Schoonderbeek