Wissel.nl nieuwe partner van FC Utrecht

17 juni 2025

Wissel.nl officiële wisselsponsor bij FC Utrecht

FC Utrecht heeft een nieuwe partner aan zich weten te binden: Wissel.nl. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in het inwisselen en doorverkopen van cadeaubonnen, sluit zich vanaf dit seizoen aan als de officiële wisselsponsor bij FC Utrecht. De samenwerking is voor minimaal één jaar en kent meerdere activaties richting de supporters.

Wissel.nl is al ruim 10 jaar dé cadeaubon-inwisselsite van Nederland. Het bedrijf biedt een slimme oplossing voor iedereen die een cadeaubon heeft gekregen van een merk dat net niet past, of voor wie contant geld beter uitkomt. Via het platform kunnen consumenten hun cadeaubon eenvoudig en veilig verkopen of inwisselen voor een andere bon. Wissel.nl verkoopt deze bonnen vervolgens met korting aan mensen die juist op zoek zijn naar voordeel.

In het seizoen 2024/2025 sloot Wissel.nl zich aan bij de Business Club van FC Utrecht, waarmee het bedrijf direct nauw betrokken werd bij het zakelijke netwerk van de club. De logische vervolgstap is een Partnership. En dat belooft een bijzondere te worden.

In het kader van de samenwerking wordt Wissel.nl namelijk zichtbaar rondom de wisselmomenten bij wedstrijden van FC Utrecht. Met andere woorden: de wissels worden in het seizoen 2025/2026 mogelijk gemaakt door Wissel.nl.

Ook is er een speciale actie opgezet voor seizoenkaarthouders. Zij ontvangen een digitale cadeaukaart van Wissel.nl. Daarmee wil het bedrijf op een directe en aantrekkelijke manier kennismaken met de Utrechtse achterban.

“Wij zijn trots op deze samenwerking met FC Utrecht”, vertelt Martijn Terbruggen, eigenaar Wissel.nl. “De wissel is een perfect moment om onze naam aan te verbinden. We geloven in slimme keuzes maken — op het veld én in het dagelijks leven — en daar sluit onze dienstverlening goed op aan. Met deze samenwerking hopen we nog meer mensen kennis te laten maken met Wissel.nl.”

“Met Wissel.nl verwelkomen we een innovatieve en ondernemende partner in ons sponsorbestand”, reageert Michel Renssen, Sales & Partnership Manager bij FC Utrecht verheugt. “Het is een organisatie die goed past bij de energie en ambitie van onze club. De activatie richting onze supporters maakt dit partnership extra waardevol.”