Wauw-factor bij Toys for Boys & Diamonds for Girls

3 december 2014

Businessclubleden van FC Utrecht vermaken zich uitstekend tijdens bij Louwman Exclusive gehouden evenement.

Gesprekken vielen even stil, monden gingen open. Met ronkende motoren, veel licht en ‘The eye of the Tiger’ kwamen Wilco van Schaik en Alexander Sterk gisteravond (dinsdag) in een gloednieuwe Lamborghini Aventador naar beneden. Wát een entree! De telefoons werden erbij gepakt, deze opkomst moest worden vastgelegd op film. Dit was hét begin van Toys for Boys & Diamonds for Girls.

Waar het vorig jaar met alleen Toys for Boys al een topevenement was, is er dit jaar met Diamonds for Girls een extra dimensie aan toegevoegd. Dat de vele vrouwelijke gasten het ontzettend naar hun zin hadden, straalde er vanaf. Van culinaire hapjes proeven tot frisse luchtjes ruiken, van sieraden  bekijken tot heerlijke cocktails drinken: alles was aanwezig om ze een tópavond te bieden op een unieke locatie. Alexander Sterk van Louwman Exclusive genoot. “Dat wij samen met onze partner FC Utrecht zo’n geweldig evenement kunnen neerzetten maakt het voor mij alleen maar duidelijker: Louwman Exclusive en FC Utrecht  horen bij elkaar!”

Geweldige prijzen
Bij binnenkomst kregen de gasten een heerlijk glas champagne aangereikt waar tot verrassing van velen onderin het glas een klein diamantje was verstopt. Dit diamantje konden ze laten controleren door een expert van Gassan Diamonds. Deze kon melden of zij de zéér waardevolle échte diamant in hun glas hadden. Het was niet de enige prijs die de aanwezigen konden winnen, YES Telecom had de allernieuwste gadget, de iPhone 6, beschikbaar gesteld en Hanos maakte een van de aanwezige gelukkig met een Espresso-apparaat. De gelukkige winnaars kunnen met de nieuwste techniek de kerstdagen in.

Tot in de puntjes
Dit was niet de enige manier waarop de ruim 275 businessclubleden van FC Utrecht werden verrast. Gedurende de avond werden zij diverse malen getrakteerd op overheerlijke hapjes, klaargemaakt door Cuisine on Tour en Hanos. Van eetbare voetbalschoenen tot chocolade lippenstift, alles was tot in de puntjes verzorgd. Met een winterse cocktail van Limonchili, een glas whisky van Chivas of een sigaar van De Oude Tijd werd het culinaire gedeelte meer dan compleet gemaakt. Dat het een zeer complete avond was, blijkt wel uit de woorden van Algemeen Directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. “Kijk maar om je heen. We hebben prachtige partners gevonden bij dit evenement, die écht hebben uitgepakt en een fantastische presentatie hebben neergezet. Als je dan kijkt naar onze businessclubleden die met elkaar van oor tot oor staan te stralen, de verbindingen die er zijn gelegd tussen bekenden en onbekenden, dan zijn dat de ingrediënten die van deze avond een gedenkwaardige avond maakten.”

Romeo
Romeo, de boyband met een aantal jaren geleden een nummer-één hit, verzorgde nog een sfeervol optreden. Onder een daverend applaus betraden zij het podium en brachten ze het publiek langzaamaan in beweging. In prachtige pakken van FC Utrecht-supplier Van Gils zongen zij onder andere het welbekende ‘Coming Home’.

Nadat de prijzen waren uitgereikt en iedereen met op de proef gestelde smaakpupillen richting de uitgang gingen kreeg elke gast nog een volle tas van Douglas aangereikt. Eenmaal buiten ten stond de taxibus van Van Rhijn Taxivervoer al klaar om hen naar de auto’s te brengen waarna iedereen met een stralend gezicht huiswaarts ging.

Onderaan deze pagina ziet u al een greep uit de foto’s van Toys for Boys & Diamonds for Girls. Houd de website, het interne TV-circuit en Twitter (@FCUBusiness) in de gaten voor de rest van de foto’s.

Laatste nieuws

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Official partners

CentralPoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

Digital partner

tres