FC Utrecht Business verwelkomt nieuwe sponsoren en partners in Stadion Galgenwaard

14 oktober 2025

De jaarlijkse Nieuwe Leden Lunch van FC Utrecht Business vond onlangs plaats in Stadion Galgenwaard. Dit speciale relatie-event is bedoeld voor nieuwe sponsoren en partners die zich recent hebben aangesloten bij het zakelijke netwerk van de club. In een informele en gastvrije setting maakten de deelnemers kennis met elkaar én met FC Utrecht.

Met de Nieuwe Leden Lunch wil FC Utrecht Business een laagdrempelige en persoonlijke kennismaking faciliteren tussen nieuwe leden onderling en met de club zelf. Tijdens de bijeenkomst stond ontmoeting en verbinding centraal, een belangrijk onderdeel van de businesscommunity van FC Utrecht.

Na een warm ontvangst in de Van Veenzaal genoten de aanwezigen van een gezamenlijk lunchmoment, verzorgd door Galgenwaard Events. Het programma bood daarnaast ruimte voor een welkomstwoord, een presentatie van Conclusion over hun eerste jaar als hoofdsponsor, een technische update door Ambassadeur Gert Kruys en een korte voorstelronde. De middag werd afgesloten met een exclusieve rondleiding door Stadion Galgenwaard.

“We kijken terug op een zeer geslaagd event. Fantastisch om te zien dat de club zo leeft en dat ons zakelijke netwerk doorlopend wordt versterkt met veel nieuwe, energieke ondernemers,” vertelt Ward Boekesteijn, sinds 1 oktober werkzaam als Partnership Manager bij FC Utrecht. “Ook voor mij, als nieuw gezicht binnen de club, is het leuk om op deze manier kennis te maken met de leden van onze businessclub.”

Ook de aanwezige partners kijken met enthousiasme terug op de bijeenkomst. “Een goed georganiseerde lunch en fijn om zo de organisatie en andere leden beter te leren kennen en te spreken op deze mooie plek,” aldus Trilce Renssen, partner bij TACT Notaris. “Leuk om vele nieuwe leden te ontmoeten en met elkaar te bespreken waarvoor wij elkaar kunnen benaderen.”

FC Utrecht Business dankt Galgenwaard Events voor de uitstekende verzorging van de lunch en Conclusion, De VriendenLoterij en Wissel.nl voor hun bijdrage aan de goodiebag.

Met de Nieuwe Leden Lunch wordt het fundament gelegd voor waardevolle relaties binnen het groeiende zakelijke netwerk van FC Utrecht, waar sportieve passie en ondernemerschap samenkomen.