De samenwerking tussen FC Utrecht en kledingpartner Castore ontwikkelt zich tot een krachtig fundament voor groei, innovatie en trots. Na een eerste fase van wederzijds aftasten is de relatie inmiddels uitgegroeid tot een professionele en vruchtbare samenwerking waar beide partijen verheugd mee zijn.
De cijfers spreken voor zich: FC Utrecht beleeft het beste merchandisejaar in de clubgeschiedenis. Nooit eerder was de vraag naar clubkleding en fanartikelen zo groot. Deze mijlpaal onderstreept niet alleen hoe sterk de club leeft onder de supporters, maar ook de impact van de nauwe en succesvolle samenwerking met Castore.
Een belangrijk element in dit succes zijn de hoogwaardige, custom made designs die de afgelopen seizoenen zijn gepresenteerd. FC Utrecht speelt hierin een actieve rol: de club heeft veel inspraak in de samenstelling van de collecties, wat resulteert in een kledinglijn die aansluit op de wensen van spelers, staf en supporters.
Een goed voorbeeld van dit succes is het vierde tenue van afgelopen seizoen. Het ‘Legends Day Shirt’ werd gepresenteerd tijdens de jaarlijkse Legends Day in Stadion Galgenwaard. Het shirt viel in de smaak bij de achterban en kende sterke verkoopcijfers. Mede dankzij het betekenisvolle karakter en het unieke design wordt het nu al gezien als een geliefd verzamelobject onder supporters.
Nieuw thuisshirt
Met een meerjarige samenwerking voor de boeg, kijken FC Utrecht en Castore met vertrouwen en ambitie naar de toekomst. De komende jaren staan in het teken van verdere groei, innovatieve ontwerpen en het versterken van de band met de supporters, met kleding en merchandise die de identiteit en trots van FC Utrecht blijven onderstrepen.
Recent werd op spectaculaire wijze het nieuwe uitshirt gepresenteerd. Nu zijn FC Utrecht en Castore druk bezig met de lancering van het nieuwe thuistenue. Naar verwachting zal deze op zaterdag 12 juli, tijdens de jaarlijkse Open Dag, verkrijgbaar zijn. Meer informatie volgt.