Netwerken, shoppen en fijne voetbalpraat tijdens OFM. Voetbalcafé

29 maart 2024

Ruim 150 Business Club Leden genieten van mooie avond bij OFM. in Nieuwegein.

Netwerken met collega-Business Club Leden, uitgebreid de gelegenheid om rustig te shoppen in een prachtige Mensperience store, een lekker natje en droogje én heerlijke voetbalpraat in een mooie setting: editie 2024 van het OFM. Voetbalcafé was voor de ruim 150 aanwezigen een schot in de roos.

De Business Club Leden van FC Utrecht werden bij OFM. in Nieuwegein ontvangen met een glas bubbels, waarna er uitgebreid de gelegenheid was tot netwerken en shoppen. Na een zeer smakelijk walking dinner dat werd verzorgd door Will’s Nieuwegein gingen de aanwezigen er eens goed voor zitten: een voetbalcafé onder leiding van Simon Zijlemans, die de actualiteit besprak met Ron Jans, Gert Kruys en Stef de Bont. Tijdens de borrel na afloop was er voor alle aanwezigen nog meer dan voldoende gespreksstof over en werd er nog volop genetwerkt. Bij het vertrek ontvingen alle aanwezigen nog een fraai presentje van OFM. Nieuwegein.

“Wij kijken terug op een succesvolle avond, waarvoor we OFM. Nieuwegein hartelijk willen bedanken”, aldus Commercieel Ambassadeur van FC Utrecht Gert Kruys. “Het was mooi om te zien hoe de Business Club Leden volop gebruikmaakten van de mogelijkheid om te netwerken. Het was een avond met veel gezelligheid en natuurlijk de gelegenheid om even lekker te shoppen.”

Danny Bakker, Accountmanager bij Eastmen, genoot van de avond in Nieuwegein. “Niet alleen was het een onvergetelijke avond bij OFM., het was ook een avond die in het teken stond van loyaliteit. Dit Voetbalcafé toonde maar weer eens aan dat voetbal niet alleen een sport is, maar ook een bindmiddel. Klasse gedaan, FC Utrecht.”

“Wij zetten onze winkels vaker in voor netwerkevents, omdat wij erin geloven dat we op deze manier als bedrijven het beste in elkaar naar boven halen”, vertelt Arthur Feenstra, Co-owner van OFM.. “Daarom werken onze storemanagers lokaal samen met andere ondernemers, bijvoorbeeld binnen business- of sportclubs. De samenwerking tussen onze Mensperience store in Nieuwegein en FC Utrecht is wat ons betreft een logische, omdat we beiden topsport bedrijven – maar dan in verschillende branches.”