Innovatief bezoek van FC Utrecht Next middels Digitale Stadiontour

29 februari 2024

FC Utrecht Next heeft primeur met innovatief bezoek aan verzorgingshuis en basisschool in de regio, in samenwerking met VindiQu.

Voor Careyn Rosendeal, een verzorgingshuis in Utrecht, en de Van Dijckschool in Bilthoven, heeft FC Utrecht een unieke online stadiontour mogelijk gemaakt. Via het VindiQu-platform, dat unieke digitale uitjes organiseert, bracht FC Utrecht het stadion naar het verzorgingstehuis en de school met een live videoverbinding en persoonlijke interactie.

Onder leiding van oud FC Utrecht-speler Gert Kruys en Ben Korver, één van de vaste rondleiders van FC Utrecht, kregen de Utrechtse ouderen en kinderen een digitale rondleiding door de meest bijzondere plekken in Stadion Galgenwaard, van kleedkamers tot skyboxen. Met de hulp van de FC Utrecht Oldstars op beide locaties werd het een interactieve sessie waarin de ouderen en kinderen vragen konden stellen, herinneringen konden ophalen en alles konden ontdekken wat het stadion te bieden heeft.

FC Utrecht Next streeft ernaar om innovaties te lanceren door samen te werken met partners. De club zorgt ervoor dat nieuwe ideeën en technologieën hun eerste stappen zetten. Een opvallende innovatie binnen dit initiatief is VindiQu, mede mogelijk gemaakt door het partnerschap met John West. Als langdurige maatschappelijke partner en hoofdsponsor van de FC Utrecht Oldstars draagt John West bij aan een gezonde, smakelijke en vitale levensstijl. Dankzij de sponsoring van digitale stadiontours wordt het mogelijk gemaakt voor zowel jong als oud om te genieten van een rondleiding.

Naast de digitale stadiontour waren er ook gezonde en lekkere vishapjes van tonijn en makreel voor de kinderen op de Van Dijckschool in Bilthoven, dankzij maatschappelijk partner John West. "Bij John West vinden we het belangrijk om ons in te zetten voor de maatschappij. Met onze samenwerking bieden we niet alleen onze heerlijke en voedzame producten aan, maar ook nog eens zeer gezonde en duurzame opties. Deze middag is een voorbeeld van een lokale maatschappelijke inzet en een mooie manier om iets extra's te doen voor een jonge doelgroep", aldus Sennah Curfs, accountmanager van John West.

Beide dagen waren een groot succes en iedereen heeft zich uitstekend vermaakt. "Het was een onvergetelijke middag", aldus één van de leerlingen.