Op de derde verdieping van het hoofdgebouw van Stadion Galgenwaard werden de nieuwkomers ontvangen met een glas champagne in de Executive Lounge. Partnership Director Joost Broerse gaf samen met Commercieel Ambassadeur Gert Kruys een presentatie aan de nieuwe leden van FC Utrecht Business, waarin ze werden bijgepraat over de samenstelling van de selectie en de technische staf.
Vervolgens kregen alle aanwezigen de mogelijkheid zich kort voor te stellen én werd hen gevraagd zich te wagen aan een voorspelling over de eindklassering van FC Utrecht dit seizoen. Na de introductieronde was het tijd voor een heerlijke lunch, waarna de nieuwe leden van FC Utrecht Business een rondleiding kregen door het stadion.
“Het was weer een geslaagde middag”, aldus Broerse. “De Nieuwe Leden Lunch is een terugkerend event, waarbij we leden de kans bieden kennis te maken met elkaar en FC Utrecht. Het voorstelrondje heeft enorm veel meerwaarde. Je ziet direct de nieuwe connecties ontstaan.”
Eén van de aanwezige nieuwe leden was Cengiz Sertkaya, Accountmanager van Ultimum. “De Nieuwe Leden Lunch was voor mij zeer waardevol. Het was een eerste contactmoment met nieuwe zakelijke relaties en alles was heel toegankelijk. Professioneel georganiseerd door FC Utrecht!”
Niet alleen een aantal nieuwe zakelijke relaties rijker, maar ook met een goedgevulde goodiebag met daarin attenties van onder meer FC Utrecht Werkt en PanzerGlass keerden de nieuwe leden na dit event huiswaarts.