FC Utrecht en Sportivate slaan handen ineen

26 oktober 2022

Sportivate nieuwe Partner Junior Tigers en Sportcampus Traiectum.

FC Utrecht is een nieuwe samenwerking gestart met Sportivate. Het bedrijf richt zich met name op sporten voor verschillende doelgroepen, waaronder kinderen, ouders, bedrijven en scholen. Sportivate wordt onder andere Partner van de kidsclub van de Utrechtse FC.

In samenwerking met de Junior Tigers gaat Sportivate onder andere kinderfeestjes en evenementen organiseren in Stadion Galgenwaard als daarbuiten. Binnen de samenwerking zal Sportivate zich ook gaan richten op de Business Club Leden van FC Utrecht, het bedrijf zet zich namelijk in om allerlei verschillende doelgroepen in beweging te krijgen.

Ook zal Sportivate plaatsnemen in een eigen skybox in Stadion Galgenwaard. Dit ter gebruik van een kantoorruimte tijdens werkdagen en de hospitality-mogelijkheden op wedstrijddagen. Sportivate kiest bewust voor een vestiging in Utrecht-Oost, dit vanwege het sportieve imago van het gebied en de toekomstplannen in de gebiedsontwikkeling. Mede vanwege die reden zal Sportivate samen met FC Utrecht de kansen bekijken rondom Sportcampus Traiectum. Sportivate is namelijk een interessante partij rondom de maatschappelijke waarde van sport, bewegen en ontmoeten.

Jelte Bakker, eigenaar van Sportivate: “Sportivate zet zich dagelijks in om van bewegen een structureel onderdeel te maken van het leven. Van peuter tot CEO, iedereen in beweging. Wij grijpen elke kans aan om de nodige beweegimpact te vergroten en slaan de handen ineen met FC Utrecht. Hiermee komen twee mooie werelden samen en werken we door deze krachtige samenwerking aan ons gezamenlijke doel: beweegimpact maken. We creëren samen een prachtige ‘playground’ met ruimte voor sport, spel, ontmoeting en beleving met een enorme maatschappelijke waarde.”

Tommie van Alphen, Partnership Manager bij FC Utrecht; “Wij zijn trots op het partnership met Sportivate. Het partnership sluit namelijk inhoudelijk aan op de actualiteiten rondom de club en daarnaast heeft het bedrijf een sterke match met de merkwaarden van FC Utrecht. We gaan met name op het thema ‘fit’ samenwerken binnen de Business Club, Traiectum en de Junior Tigers.”