FC Utrecht en Sports Exposure verlengen samenwerking

01 november 2022

Nieuwe, driejarige overeenkomst getekend.

Sports Exposure blijft als Partner aan FC Utrecht verbonden. De Utrechtse FC en de specialist op het gebied van TV reclame-uitingen hebben de samenwerking, die al jarenlang naar wederzijdse tevredenheid verloopt, met drie seizoenen verlengd.

De LED-boarding in Stadion Galgenwaard wordt, als onderdeel van de verlengde samenwerking, ook de komende jaren door Sports Exposure geleverd, onderhouden en gecoördineerd. Daarnaast exploiteert Sports Exposure deels de LED-boarding, de virtual cam carpets en de goalboarding bij FC Utrecht.

“Om in sporttermen te blijven: never change a winning team. Al jaren verloopt de samenwerking met Sports Exposure naar volle tevredenheid en daarom zijn we er blij mee dat we met deze Partner een nieuwe verbintenis voor de duur van drie seizoenen hebben afgesloten”, zegt Partnership Director Joost Broerse van FC Utrecht.

Geoffrey Wouters van den Oudenweijer, directeur Sports Exposure, beaamt dit: “Wij zijn zeer content om FC Utrecht als ambitieuze Eredivisieclub langer aan ons te binden. Door de exploitatie van de TV reclame-uitingen langs het veld en het leveren en aansturen van de LED-boarding, in samenwerking met onze partner Faber Audiovisuals, is deze nieuwe overeenkomst een bevestiging van onze constructieve relatie met FC Utrecht.”

Ruud Koedijk, Head of Commerce Sports Exposure, sluit zich daarbij aan: “Binnen onze ambitie om een zo’n breed mogelijk kwalitatief aanbod aan onze adverteerders te kunnen bieden, past deze samenwerking met FC Utrecht. Wij zullen ons de komende tijd ook meer richten op productinnovatie, hetgeen goed aansluit bij de innovatieve ambities van FC Utrecht.”