FC Utrecht en Only for Men verlengen samenwerking

03 juni 2021

Kledingpartner nu tot medio 2024 aan Utrechtse Eredivisionist verbonden.

De samenwerking tussen FC Utrecht en Only for Men wordt met drie jaar verlengd. Only for Men, sinds 2017 kledingpartner van de Domstedelingen, blijft daardoor tot medio 2024 aan de Utrechtse Eredivisionist verbonden en steekt dus ook de komende jaren de spelers, stafleden en het kantoorpersoneel van FC Utrecht in de kleding van Dutch Dandies, waardoor alle medewerkers van de club op wedstrijddagen representatief gekleed zijn.

Only for Men heeft zeventien fysieke winkels, verspreid door heel Nederland. De kledingpartner van FC Utrecht is onder meer te vinden in Utrecht Leidsche Rijn, Nieuwegein en Woerden. Daarnaast beschikt Only for Men over een uitgebreide webshop. Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Er is een omvangrijke collectie in casual en business mannenmode. De formule maakt zich bovendien op allerlei manieren sterk voor de mannen, bijvoorbeeld met scherpe acties en door spectaculaire events te organiseren.

"We hebben als club de afgelopen periode een grote groei doorgemaakt binnen het Partnershipsdomein. We zijn er trots op dat een trouwe Partner als Only for Men, in deze uitdagende tijden voor de retailbranche, ervoor kiest om als Partner aan de club verbonden te blijven en gelooft in de ambitieuze plannen van FC Utrecht", zegt Tommie van Alphen, Partnershipsmanager van FC Utrecht. "We kijken ernaar uit om de komende jaren nog meer inhoud aan ons partnership met Only for Men te geven."

"Ondanks de beperkingen van de pandemie, zijn we heel tevreden over de samenwerking met FC Utrecht en de relevante Business club", aldus Arthur Feenstra, Eigenaar van Only for Men. "Ik ben met name trots op de verschillende netwerkbijeenkomsten en activaties richting de achterban van FC Utrecht die we de afgelopen jaren realiseerden. Inmiddels heeft dit geresulteerd in samenwerkingen met onder andere T-Mobile, DHL en Sharp. Het partnership heeft daarnaast voor ons veel effect gehad op de naamsbekendheid in de regio Utrecht. Het is dan ook logisch om óók de komende drie seizoenen als trots kledingpartner op te treden, zodat spelers en staf op en buiten het veld de beste versie van zichzelf zijn. Ik vertrouw er daarnaast op dat we snel weer in een vol stadion zitten om te genieten van een goede pot voetbal."