Partnership met Vrumona met vijf jaar verlengd

05 juli 2021

FC Utrecht legt samen met Official Supplier Frisdranken de focus op het aanbod van gezondere producten in Stadion Galgenwaard.

FC Utrecht en Vrumona blijven tot medio 2026 aan elkaar verbonden. Dat is het resultaat van het feit dat het Partnership tussen de profclub uit Utrecht en de nummer 1 gezondere frisdrankenleverancier met vijf jaar is verlengd. Als Official Supplier Frisdranken blijft Vrumona de komende vijf seizoenen verantwoordelijk voor het aanbod van producten voor zakelijke bezoekers in het hoofdgebouw van Stadion Galgenwaard en voor de publieke tribunes. Goed en gezond drinken voor iedereen staat hierbij centraal.

Al jaren worden in Stadion Galgenwaard de dranken van het in Bunnik hoofdkantoor houdende Vrumona geschonken. FC Utrecht en Vrumona richten zich samen op het aanbod van gezondere frisdranken zoals Pepsi MAX en Sourcy in de Utrechtse voetbaltempel. Pepsi MAX is een caloriearme frisdrank met natuurlijke plantenextracten en was in 1993 de eerste suikervrije cola met een maximale colasmaak. Sourcy is Nederlands mineraalwater en onder meer verkrijgbaar als Naturel en Sprankelend.

“Vrumona is trots op de succesvolle en langlopende samenwerking tussen twee A-merken met wortels in de regio”, zegt Jelle Braam, Regional Sales Manager Out of Home van Vrumoma. “Samen met FC Utrecht zal Vrumona met haar merken Pepsi MAX en Sourcy invulling geven aan een gezonde levensstijl. We kijken er naar uit om binnenkort weer een vol Stadion Galgenwaard te zien waarin de voetbalsupporters kunnen genieten van een uitgebreid en gezond assortiment.”

“Als ambitieus bedrijf uit onze regio met de focus op producten die bijdragen aan een gezonde leefstijl, sluit Vrumona perfect aan op de merkwaarden van FC Utrecht”, vult Partnershipmanager Tommie van Alphen van FC Utrecht aan. “Daarnaast kijken we er naar uit om samen met Vrumona de jongere FC Utrecht-supporters te gaan bereiken met impactvolle activaties.”