De Back in Business Club van T-Mobile en FC Utrecht

08 oktober 2020

Hoofdsponsor laat Business Club Leden schitteren in eigen reclame-campagne.

Sinds 1 juli 2020 is T-Mobile hoofdsponsor en innovatiepartner van FC Utrecht. De telecomprovider startte haar hoofdsponsorschap met een winactie voor supporters. Parallel lanceerde T-Mobile Ondernemen een actie voor leden van de FC Utrecht Business Club. Zij kregen de kans om de hoofdrol te spelen in hun eigen reclamecampagne, betaald door T-Mobile. De campagne was een spin-off van de landelijke ‘Back in Business’ campagne van de telecomprovider voor haar zakelijke klanten.

Back in Business
Omdat veel ondernemers hard getroffen worden door de coronacrisis, stelde T-Mobile reclamebudget en advertentieruimte beschikbaar voor haar zakelijke klanten die extra steun kunnen gebruiken. Op 1 juli werden ZZP'ers en kleinzakelijke bedrijven uit de FC Utrecht Business Club ook uitgenodigd om mee te doen aan deze Back in Business campagne. Ze hoefden zich slechts aan te melden met een motivatie. Zo konden ondernemers de heropening van bijvoorbeeld hun café, sportschool of schoonheidssalon kosteloos promoten met een on- en offline reclamecampagne, via onder meer out-of-home advertising, huis-aan-huis folders en display advertenties op social media.

De Back in Business-campagne was een groot succes! Zowel landelijk als in Utrecht. Rosco Catering, City Center Lodge, Facility, Talentmapper, Merchandise Essentials, La Vie Meeting Center, The Power Community en Antonia Lounge Boat waren te zien op meer dan 140 abri’s in Utrecht, Amersfoort, Hilversum en Amsterdam. Er werden zo’n 150.000 folders verspreid en online werden de advertenties meer dan 1 miljoen keer getoond.

Reacties Business Club Leden
De uitverkoren Business Club Leden reageerden allemaal enthousiast op de mogelijkheid die T-Mobile hen bood:

Marcel Rietveld van TalentMapper: “Wij versterken Sterke Merken’. Heel tof om nu te zien dat T-Mobile precies hetzelfde doet. Mooi dat zo’n sterk merk de verbinding zoekt met FC Utrecht. We zijn erg blij met de Back in Business campagne. Dit ‘een-tweetje’ tussen FC Utrecht, T-Mobile en ons bedrijf voelt goed!”

Dim Damen van Rosco Catering: “Met deze actie hebben wij ons heel goed kunnen profileren en wij voelen ons vereerd dat wij samen met T-Mobile en door de actie van FC Utrecht hieraan mee hebben mogen doen! Rosco is Back in Business.”

Chris Kluijtmans van Facility: "Wij zijn trots op deze geweldige campagne! We hebben al zo veel positieve reacties gekregen, vanuit het hart: een prachtig partnership met FC Utrecht en T-Mobile waarmee we de challenger mindset delen. Unlimited kansen zien, risico's durven nemen en er vol voor gaan!!"

Steffan van Oudenallen van La Vie Meeting Center: "La Vie Meeting Center Utrecht is Back in Business en dat is mede mogelijk door de gave campagne van T-Mobile, in samenwerking met FC Utrecht. Veel dank T-Mobile voor het vergroten van ons bereik. Veilig bijeenkomen blijft bij La Vie centraal staan!"