Record: al na 4 uur meer dan duizend Seizoenkaarten verkocht

28 mei 2020

Servers van online ticketshop draaien op volle toeren.

Precies 4 uur en 6 minuten nadat FC Utrecht’s Seizoenkaartcampagne voor de jaargang 2020/2021 van start ging, werd al een mijlpaal aangetikt: toen ging namelijk de duizendste Seizoenkaart over de toonbank. Een recordstart!

Vanaf het moment dat het online en in de Fanshop mogelijk was een Seizoenkaart voor jubileumjaargang 2020/2021 te bestellen, draaiden de servers van de online ticketshop op volle toeren en stonden er de nodige mensen in de clubwinkel in Stadion Galgenwaard. Het aantal Seizoenkaarten dat afgelopen seizoen op de eerste verkoopdag werd verkocht, was al na 2,5 uur bereikt. En precies 4 uur en 6 minuten nadat de fysieke en digitale deuren werden geopend, werd de mijlpaal van duizend verkochte seizoenkaarten aangetikt.

In 2019 werd twee dagen na de start van de kaartverkoop de duizendste Seizoenkaart verkocht. Dat was een record en een verbetering van 2018, toen die mijlpaal na vijf dagen werd bereikt. In 2017 werd na tien verkoopdagen de duizendste Seizoenkaart verkocht.

Het is een unieke Seizoenkaart, die voor jaargang 2020/2021. Naast toegang bij Eredivisiethuiswedstrijden van jouw FC Utrecht op je eigen vaste plekkie profiteert iedere Seizoenkaarthouder van unieke aanbiedingen en de kans op exclusieve prijzen en belevenissen.

1 juli: lancering platform
Niet alleen is 1 juli 2020 de dag waarop FC Utrecht precies 50 jaar bestaat; het is ook de dag waarop de club exclusief voor Seizoenkaarthouders een nieuw online platform lanceert. Via dit platform kunnen Seizoenkaarthouders van de FC onder meer meedingen naar unieke prijzen en belevenissen. Wat te denken van het spelen van een wedstrijd in Stadion Galgenwaard met jouw eigen team, een VIP-diner met Jordy Zuidam voorafgaand aan de Technische Avond, Manager Media zijn bij een thuiswedstrijd en zodoende bepalen wat er op de kanalen van FC Utrecht wordt gepubliceerd en nog veel meer, zoals het winnen van wedstrijdgedragen shirts en een overnachting in een skybox in Stadion Galgenwaard!

Het platform is voor Seizoenkaarthouders van FC Utrecht ook the place to be voor het scoren van scherpe aanbiedingen en gave kortingen van Utrechtse ondernemers en Official Partners. Onder meer T-Mobile, Nike, Only for Men, Paul Pessel en Broodje Ben doen mee en schotelen de supporters van de ploeg uit de Domstad UUUUUnieke deals voor.

Je eigen plekkie
Huidige Seizoenkaarthouders hebben tot en met dinsdag 14 juli de tijd om hun eigen, vertrouwde plekkie te behouden in Stadion Galgenwaard. Vanaf woensdag 15 juli gaan alle voor die dag niet verlengde plekkies de vrije verkoop in.