Lancering nieuwe kledinglijn verpulvert alle records

02 juli 2020

Nieuwe kledinglijn in snelvaart over de toonbank

Eén groot feest was het afgelopen woensdag toen FC Utrecht haar 50ste verjaardag vierde. Naast de bekendmaking van het nieuwe logo en nieuwe hoofdsponsor T-Mobile, kregen supporters ook de kans om de nieuwe kledinglijn in te slaan.

Lange rijen staan er aan het begin van de middag voor de fanshop bij Stadion Galgenwaard. FC Utrecht heeft op dat moment net het nieuwe wedstrijdtenue, training en casual kledinglijn gepresenteerd live in de talkshow 50 Jaar FC Utrecht en die vallen klaarblijkelijk erg goed in de smaak. Zowel in de fanshop, met vanzelfsprekend gepaste afstand, als in de webshop was er direct een continue doorstroom van supporters die maar al te graag iets van de nieuwe kledinglijn willen aanschaffen.

Deze eerste verkoopdag heeft alle records verbroken. Ter vergelijking: er is gisteren (woensdag) 150% meer verkocht dan op de Open Dag van vorig jaar. Het nieuwe thuisshirt was vanzelfsprekend het meest populaire item. 

Supporters vanuit het hart: bedankt!