FC Utrecht verrast Seizoenkaarthouders in hele land

10 december 2020

Dik 5.500 adressen zijn vandaag door medewerkers en vrijwilligers van de club bezocht; van Goes tot Baflo, van Maastricht tot Alkmaar.

De ruim 7.000 Seizoenkaarthouders van FC Utrecht zijn vandaag (donderdag) door medewerkers en vrijwilligers van de club bezocht, in het kader van de grote waarderingsactie #fcutrechtzijnwesamen. Van Goes tot Baflo en van Maastricht tot Alkmaar werden Seizoenkaarthouders verrast met een bezoekje en een leuke attentie.

Een waarderingspakket. Die naam had het cadeau gekregen dat ruim 200 medewerkers en vrijwilligers van FC Utrecht vandaag door het hele land hoogstpersoonlijk kwamen bezorgen bij alle Seizoenkaarthouders van de club. “Dat we ondanks alle onzekerheden ook dit seizoen op de support van dik zevenduizend Seizoenkaarthouders mogen rekenen, daar zijn we ontzettend dankbaar voor”, zegt Algemeen Directeur Thijs van Es van FC Utrecht. “We weten dat het niet vanzelfsprekend is. Maar we voelen de band, de connectie. Zelfs in tijden waarin het niet mogelijk is onze Seizoenkaarthouders elke twee weken te mogen ontvangen in ons mooie Stadion Galgenwaard.”

En dus, zo was het idee achter de rondgang langs vele duizenden voordeuren, draaide FC Utrecht de rollen om: het waren deze keer niet de supporters die naar de club kwamen, maar vice versa. Vanuit het hart. En met een leuke attentie. “Die warme worst die we hadden beloofd bij de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen met publiek? Die zijn we nu maar gewoon komen brengen”, vervolgt Van Es. “Evenals onder meer het speldje; een tastbare herinnering aan dit jubileumseizoen en het feit de ontvanger ervan deze jaargang een van die loyale supporters is die achter zijn of haar cluppie is blijven staan.”

In Stadion Galgenwaard waren slechts vier werknemers van de club achtergebleven. Zij bemanden een in de skybox van T-Mobile ingericht callcenter, van waaruit het contact met de dik tweehonderd medewerkers en vrijwilligers van de club die in alle hoeken van Nederland actief waren werd gehouden. T-Mobile faciliteerde bovendien Unlimited Internet voor twee OPPO-smartphones, waarmee de spelers Maarten Paes en Willem Janssen via een videoverbinding spraken met supporters van de club. Partner DHL droeg een geweldige steen bij aan de totstandkoming van de actie, door met raad en daad bij te springen in het logistieke proces, dat mede mogelijk werd gemaakt door de door Official Partner Henri & Herman alsmede Stern en Nefkens gefaciliteerde auto’s en de elektrische bakfietsen van Juizz.