Stadmedia en FC Utrecht verlengen samenwerking met twee jaar

11 juli 2019

'We zijn trots dat de samenwerking met deze prachtige club verlengd is'

De lopende samenwerking tussen StadMedia en FC Utrecht is opengebroken en met twee jaar verlengd. Het Alkmaarse bedrijf verkoopt een deel van de OFF TV LED-Boarding en de beschikbare reclame-ruimte op de Videowalls in Stadion Galgenwaard.

‘Grote aantrekkingskracht’
Bart de Boer, Oprichter en Eigenaar van StadMedia is verheugd dat de samenwerking met de FC verlengd is: ‘Om in voetbaltermen te blijven spreken is de samenwerking met FC Utrecht ‘een intikker’. Het is een prachtige club met een grote achterban en veel aantrekkingskracht. Wij zijn er trots op dat we met de club ook de komende twee jaar blijven samenwerken.’
‘StadMedia is afgelopen seizoen een zeer betrouwbare partner gebleken. We zijn blij dat we de komende seizoenen met Bart en zijn team blijven samenwerken’, aldus Joost Broerse, Commercieel Directeur van FC Utrecht.

Over Stadmedia
StadMedia is opgericht in 2013, maar heeft toch al ruim 13 jaar ervaring in het verzorgen van acquisitie voor diverse exposure mogelijkheden, zoals Off TV LED boarding, videowalls en billboards aan de buitenzijde van het stadion. Samen met hun partners maken zij van elke reclame-uiting een ware ‘eyecatcher’. Interesse in de producten en diensten van StadMedia? Kijk dan op www.stadmedia.nl.