Joost Broerse, Directeur Commercie van FC Utrecht, ziet de verlenging voor de komende twee seizoenen met a.s.r. als een logische vervolgstap op het maatschappelijke programma. "a.s.r. en FC Utrecht staan beide midden in de samenleving en versterken elkaar, a.s.r. heeft de mentaliteit die bij ons past. Dat zij tekenen voor twee seizoenen geeft het vertrouwen aan in de club. We kijken ernaar uit om gezamenlijke maatschappelijke doelstellingen te realiseren."

Als onderdeel van de samenwerking zal a.s.r. ook dit seizoen weer vertegenwoordigd zijn in de Provincie Lounge van Stadion Galgenwaard, om een bijdrage te leveren aan de maatschappelijke programma's van FC Utrecht.

Boudewijn van Uden, Directeur Corporate Communicatie van a.s.r.: "Als maatschappelijk partner hebben we de afgelopen jaren samen met FC Utrecht een aantal activiteiten in het kader van financiële educatie ontwikkeld. Wij zijn blij dat we met de verlenging van ons partnerschap de verdere ontwikkeling van de financiële lesmodule 'FC Utrecht Leert' en activiteiten zoals het 'Voorleesontbijt' en de 'Financiële Speurtocht in Stadion Galgenwaard' kunnen voortzetten. Om samen nog meer kinderen een goede basis te geven voor hun latere financiële redzaamheid."