Domino’s wordt digitaal partner van FC Utrecht. Binnen dit digitale partnership hebben zij de Man of the Match App van FC Utrecht geadopteerd. Binnenkort wordt de nieuwe app van FC Utrecht gelanceerd, waarmee er unieke activatiemogelijkheden zijn voor de pizzaketen en de supporters van de FC.
 
Domino’s Utrecht valt onder één lokale franchisenemer. Inmiddels telt de stad vier vestigingen. De lokale samenwerking wordt uitgebreid naar de buitengebieden van Utrecht om zo altijd dichtbij de supporters te zijn. Naast de Man of the Match App organiseren Domino’s en FC Utrecht gedurende het seizoen smakelijke evenementen om de voetbalbeleving compleet te maken. Vorig seizoen werd hier al uitgebreid mee geëxperimenteerd.
 
Regiomanager Kathinka Janssen heeft FC Utrecht al jaren scherp in het vizier. Met de komst van de nieuwste vestiging op loopafstand van Stadion Galgenwaard is de samenwerking in een stroomversnelling terecht gekomen. “Voetbal en pizza zijn wat mij betreft een perfecte match. Ik ben erg blij dat we in een groeiende pizza-stad als Utrecht naast supporter ook partner zijn geworden van FC Utrecht.”
  
Director of Sales Dönüs Coban van FC Utrecht vindt het niet meer dan vanzelfsprekend dat Domino’s en FC Utrecht hebben gekozen voor een structureel partnership. “Wij hebben de afgelopen jaren al diverse acties met Domino’s richting onze supporters gedaan. De waardering voor deze acties is altijd groot. Vanuit dit positieve gevoel zijn we een samenwerking aangegaan voor het komende seizoen. We gaan diverse digitale acties opzetten rondom wedstrijden en denken dat er een win-win situatie wordt gecreëerd voor beide partijen.”