Maar liefst 1162 verlanglijstjes passeerden het waakzame oog van 4Launch, de tech-rugsponsor die in het kader van het partnership een mooie prijsvraag uitschreef onder FC Utrecht-supporters. Zondag tijdens de rust van de wedstrijd FC Utrecht – NEC Nijmegen werd de gelukkige winnaar overvallen met een golfkarretje vol goodies. Met een waarde van €2500.

Met knikkende knieën zat hij op de Noord-tribune. Pascal Broeke was één van de tien finalisten die door 4Launch was uitgenodigd in Stadion Galgenwaard, omdat hij mogelijk tot de prijswinnaars behoorde. Broeke wreef zich in zijn handen, zijn lijstje loog er niet om. De Samsung LED TV 49” prijkte op menig verlanglijstje. Daarnaast had Broeke voor zichzelf een Toshiba Notebook Satellite Pro bedacht en een Samsung Home Theater set. Het lijstje was af met een Dyson Statiefventilator, een SD kaartje en een HP Inktjetprinter.

Even na 15:15 zag de gelukkige prijswinnaar zijn naam op het videoscherm voorbij rollen. “Fantastisch om zo in het zonnetje te worden gezet,” zo wist hij te vertellen terwijl de grassmasters met een golfkarretje kwamen voorgereden.

De actie met 4Launch is de eerste uit een serie van mooie activaties met de nieuwe rugsponsor. Op 2 november helpen FC Utrecht algemeen directeur Wilco van Schaik en Commercial Director Martijn Standaart om samen het 4Launch Experience Centre in Eindhoven te openen, een mooie kers op de taart van een intensieve samenwerking.