Op uitnodiging van AFAS Software konden leden van FC Utrecht Business Club de uitwedstrijd AZ – FC Utrecht bezoeken. Maar liefst 72 enthousiaste sponsors meldden zich bij het hoofdkantoor van AFAS in Leusden om door commercieel directeur Leo Koppelaar meegenomen te worden in de wereld van de automatisering.

Het gemiddelde FC Utrecht Business-lid bleek privé redelijk goed geautomatiseerd te zijn waarbij zelfs een aantal leden haar liefde via het internet gevonden heeft.

Na deze ijsbreker kon gepraat worden over serieuzere zaken: zakelijke automatisering. Vooral de geautomatiseerde receptiezuilen waar gasten hun eigen toegangsbadge kunnen printen, riepen wat vragen op. Want, wat is er nu gebeurd met de dames die dat voorheen deden? Ook hier had Koppelaar een antwoord op, want - zoals hij uitlegde - AFAS groeit en dus hebben deze dames een nieuwe rol gekregen als gastvrouw.

Na afloop van de bedrijfspresentatie werden de leden per bus vervoerd naar het AFAS Stadion waar de wedstrijd AZ – FC Utrecht vol spanning werd gevolgd op de businesstribune. Al was het uit respect naar de AZ-supporters niet de bedoeling dat een heel vak van 72 FC Utrecht-leden uitbundig stond te juichen; menig lid kon zich toch niet bedwingen toen de 1-1 werd gescoord en sprong een gat in de lucht.