Connectiviteitspartner Tele2 van FC Utrecht heeft al zijn sponsorrechten voor de wedstrijd van morgenavond (zaterdag) tegen Roda JC Kerkrade afgestaan aan Jantje Beton. Het logo van de in Utrecht gevestigde organisatie prijkt op de rugzijde van de shirts van de FC Utrecht-spelers. Ook de Tele2-business-seats en de LED-reclameborden van Tele2 gaan voor één dag over aan Jantje Beton, dat op die manier de kans krijgt aandacht te vragen voor waar het voor staat.

Barry Wissink, Managing Director zakelijke markt van Tele2: “Bij het sluiten van het partnership met FC Utrecht aan het begin van het seizoen hebben we beloofd onze rechten te gaan gebruiken om onze klanten te bedanken, om de fans een geweldige ervaring te bezorgen en om aandacht te vragen voor een aantal goede doelen. Na eerder al een platform te hebben gegeven aan het Leger des Heils, Fonds Gehandicaptensport, het Nationaal Ouderenfonds en Vluchtelingenwerk Nederland dragen we onze sponsorrechten van de wedstrijd tegen Roda JC Kerkrade nu met veel genoegen over aan Jantje Beton.”

Het in Utrecht gevestigde Jantje Beton komt op voor het recht van alle kinderen in Nederland om dagelijks vrij en avontuurlijk buitenspelen en bewegen mogelijk te maken. Vrij buitenspelen en bewegen is essentieel voor een gezonde ontwikkeling van kinderen. Juist in een tijd waarin 80 procent van de kinderen onvoldoende beweegt, kan buitenspelen niet genoeg gestimuleerd worden. Je kunt HIER meer informatie over Jantje Beton vinden.