FC Utrecht innoveert continue. De club uit de Domstad probeert op ieder moment op een unieke manier in te spelen op de wensen en behoeften van haar klanten. De laatste maanden is gebleken dat de huidige businessclub niet meer optimaal inspeelt op de behoeften van het MKB. FC Utrecht heeft daarom haar hospitality concept aangepast met als resultaat dat zij trots kan melden dat vanaf het seizoen 2015/2016 een nieuw concept beschikbaar is voor het MKB: ’t Wed & Waard Lounge.

In de ’t Wed & Waard Lounge wordt een sfeervolle en open omgeving gecreëerd, die de trots, elegantie en historie van de club respecteert. FC Utrecht gaat u een unieke ervaring op de mooiste locatie van Utrecht bieden. Het hospitalityprogramma van FC Utrecht in de ’t Wed & Waard Lounge biedt een uitstekende gelegenheid om in het hart van Utrecht te ontspannen en te genieten.

Arnaud Miltenburg, Head of Sales bij FC Utrecht, is verheugd met het nieuwe concept: “Ons prachtige en iconische Stadion Galgenwaard in het hart van Nederland is uitgegroeid tot een tweede thuis voor FC Utrecht-fans met een comfort dat zich kan meten met de top van Nederland. Met dit concept waar er dranken beschikbaar zijn in de Waard en lokale restaurants hun kunsten tonen op ’t Wed, is dit de nieuwe ontmoetingsplaats voor het hart van ondernemend Utrecht; het MKB. Dé plek om te discussiëren over de tactiek, het resultaat en de zaken. Met de aanwezigheid van spelers valt er voor een ieder altijd wat te beleven.”

De prijs voor het concept is ook zeer aantrekkelijk gemaakt voor het MKB. Miltenburg legt uit: “De prijs van het huidige segment op onze tweede verdieping, de businessclub, past niet meer bij het economische klimaat in Utrecht. Door de prijs aan te passen naar 1.850 euro per seat per seizoen, is het een stuk aantrekkelijker geworden voor de Midden Klein Bedrijven in Utrecht.”

Wilt u meer informatie over het nieuwe hospitalityconcept bij FC Utrecht? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers via 030-8885582 of stuur een e-mail naar business@fcutrecht.nl.