Eindbaas Gwendolyn werd zondag in het zonnetje gezet

11 april 2018

Gwendolyn Loois van PLEKvoor was zondag Eindbaas voor een dag.

Gwendolyn Loois, directeur van PLEKvoor, was afgelopen zondag bij FC Utrecht tegen ADO Den Haag Eindbaas voor een dag. De actie, een samenwerking tussen FC Utrecht en Tele2, bezorgde haar een spectaculaire dag. 

‘Eindbaas voor een dag’ is een initiatief van Tele2 en FC Utrecht’s grootaandeelhouder Frans van Seumeren om kleine bedrijven te ondersteunen. Want eindbazen, dat zijn ondernemers die elke dag altijd en overal onbeperkt willen werken. Gwendolyn Loois is daar een voorbeeld van, daarom werd zij afgelopen zondag in het zonnetje gezet. PLEKvoor is een bedrijf dat slimme, duurzame, modulaire woonproducten ontwikkelt, produceert en verkoopt.

De spelersbus haalde Loois en haar collega’s thuis op om ze volledig in stijl te vervoeren naar Stadion Galgenwaard. Daar aangekomen volgde eerst een persconferentie in de persruimte van het stadion. Achter de desk, waar normaal gesproken trainer/coach Jean-Paul de Jong zit, onderging de Eindbaas een vragenvuur over het bedrijf PLEKvoor, de verwachtingen van de wedstrijd en hoe het is om de rugsponsor te zijn tijdens FC Utrecht tegen ADO Den Haag.

Vervolgens werd het gezelschap van Loois begeleid naar haar eigen skybox. Daar werden ze voorzien van een lunch en een voorbeschouwing op de wedstrijd. Grootaandeelhouder van FC Utrecht, Frans van Seumeren, kwam zelf symbolisch het stokje overdragen aan Loois. Van Seumeren was bijzonder geïnteresseerd in de innovatieve werkwijze van PLEKvoor en deelde zijn persoonlijke ondernemerservaringen. De aanwezige gasten in de skybox hingen aan zijn lippen. 

Tijdens de spectaculaire wedstrijd veerde de skybox op bij het zien van de LED-boarding langs de kant van het veld. De LED-boarding werd door Tele2 beschikbaar gesteld aan PLEKvoor, eveneens als de positie op de rug van het FC Utrecht-shirt. Na afloop van de wedstrijd sloot de groep deze mooie dag af in de ’t Wed & Waard Lounge met een borrel, om vervolgens met de spelersbus naar huis te worden gebracht. 

Maurice Paulusma, sales director van Tele2: “De Eindbaas-campagne van Tele2 draait om ondernemen met ambitie en om kansen pakken. Een beetje brutaal zijn en uitdagen, maar wel slimme keuzes maken en willen winnen. Daar houden we van bij Tele2. Deze campagne steunt FC Utrecht en ondernemers.” Maurice vervolgt: ”FC Utrecht tegen ADO Den Haag, dat is altijd een beladen wedstrijd. Dan moet je sterk in je schoenen staan. Gwendolyn Loois van PLEKvoor heeft zich zondag een ware eindbaas van FC Utrecht getoond.” 

“Als ik terugdenk aan deze geweldige dag maakt het mij trots en voel ik een verbondenheid", zegt Loois. "Trots op ons team en wat we met elkaar neerzetten door elke dag heel hard te werken. En verbondenheid met elkaar, de prachtige club FC Utrecht en de mensen die we daar die dag ontmoet hebben. Het is echt heel bijzonder om de naam van je bedrijf op zulke mooie shirts te zien staan. Kortom een ervaring die nog veel mooier was dan gedacht en die ons nog heel lang bij zal blijven!”

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

Centralpoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_Sports_CMYK_FC[1][1] vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres