Een vertrouwd adres, met een volledig nieuw gezicht: dát is het nieuwe FCUtrecht.nl. De website van FC Utrecht is vanaf vandaag compleet vernieuwd.

Eén van de voornaamste pluspunten van de nieuwe website ten opzichte van de vorige versie, is dat de pagina volledig responsive is. Dat betekent dat de site ook op mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets, perfect te bekijken is.

“We zijn zeer content met het resultaat van dit vernieuwingsproces”, zegt Operations Manager Raimond de Haas van FC Utrecht, die het eindtraject van de totstandkoming van de nieuwe website begeleidde. “Complimenten gaan uit naar de medewerkers van de afdeling Marketing & Media en de bijdrage die zij geleverd hebben. Met ingang van vandaag hebben we een website die aansluit bij de behoeften van vandaag. Dat is een grote stap voorwaarts.”

De Haas kondigt bovendien de komst van een nieuwe webwinkel aan. Die wordt op donderdag 1 september gelanceerd. De winkel, die de club in eigen beheer heeft, voorziet in een grote, steeds meer toenemende behoefte. “De voorbije periode was de online winkel van FC Utrecht deels ondergebracht bij derden. We zijn er blij mee dat we de FC Utrecht Webshop nu volledig zelf kunnen runnen en zijn er alles aan gelegen de online winkel tot een groot succes te maken.”

De nieuwe website van FC Utrecht is in aanloop naar de lancering uitvoerig getest door allerlei gebruikersgroepen; medewerkers, buitenstaanders, delegaties van SV FC Utrecht en True Support om er enkele te noemen. Maar ook jouw feedback is van harte welkom! Heb je tips, opmerkingen en/of suggesties? Vul dan HIER het contactformulier in.