De vernieuwde en uitgebreide Offshore Business Lounge is afgelopen zondag rond het duel met RKC Waalwijk op feestelijke wijze geopend. De opening gebeurde geheel in de oranje huisstijl van de lounge. Van het interieur en de decoratie tot het welkomstdrankje en de kleding van het personeel, alles was oranje. Voorafgaand aan het duel spraken Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, en Toon Nouwens, voorzitter van het bestuur binnen de lounge, de gasten in de Offshore Business Lounge toe. Geheel volgens traditie was de lounge pas officieel geopend nadat het lint was doorgeknipt.

Zakelijke meeting point
Volgens Wilco van Schaik is de Offshore Business Lounge een goed voorbeeld van waar FC Utrecht Business voor staat. Hét zakelijke meeting point van Midden-Nederland, waarbij ‘trots’ een belangrijk begrip is. Toon Nouwens sprak met deze trots over de nieuwe lounge. Volgens Nouwens is het dé ideale plaats om business te doen binnen de branche en wordt voetbal via de lounge toegevoegd aan de offshore-wereld.

De successen die FC Utrecht viert op het veld zijn terug te zien in de belangstelling in de zakelijke mogelijkheden van de club. De Offshore Business Lounge is hier een mooi voorbeeld van. Ook zondag werd het succes dat FC Utrecht boekte tegen RKC Waalwijk nog tot lang na de wedstrijd gevierd in de bomvolle lounge. Onder de muzikale begeleiding van zanggroep Friends In Music, werd nog tot lang na het eindsignaal genetwerkt door de gasten.

De Offshore Business Lounge is de perfecte ontmoetingsplaats voor bedrijven binnen de Offshore-branche. Het is een grote ruimte, met een mooi en fris interieur. De leden van de lounge kunnen bij FC Utrecht in een sportieve omgeving zaken doen en uiteraard ontspannen. FC Utrecht is hét zakelijke netwerk van Midden-Nederland en met de nieuwe lounge heeft de offshore-wereld ook een plek op ‘de middenstip van de zakelijke netwerkwereld’.