Passie voor voetbal, de provincie en elkaar

FC Utrecht is er van overtuigd dat wij als club in het hart van de provincie, een bijdrage kunnen leveren aan een gezonder en gelukkiger Utrecht. FC Utrecht neemt daarin verantwoordelijkheid en streeft ernaar zoveel mogelijk mensen en organisaties te enthousiasmeren rondom FC Utrecht en te verbinden aan de club. Wij maken het verschil door samen te werken met diverse partners en organisaties vanuit een gezamenlijke passie voor voetbal, de provincie en voor elkaar.

“Samen met FC Utrecht zijn we in staat om mensen met koffie en sport een onvergetelijke dag te bezorgen en zo voor maatschappelijke verbinding te zorgen in de regio. We zijn er als koffiebrander dan ook trots op dat we een rol spelen in de levens van vele mensen.”

“De afgelopen jaren hebben we samen met FC Utrecht een aantal waardevolle maatschappelijke activiteiten in het kader van financiële educatie ontwikkeld. Wij zijn blij met de verlenging van het partnerschap zodat we die activiteiten samen nog impactvoller kunnen maken in de wijken waar FC Utrecht vanuit het hart actief is, maar ook voor de jeugd en supporters van FC Utrecht.”

“Het is geweldig dat we voor het zesde jaar op rij met a.s.r. gaan samenwerken om inwoners uit stad en regio financieel bewuster en gezonder te maken. Economische fitheid is één van de bouwstenen die de basis vormt voor een gezonde groei van ieder mens. Met de kracht van het logo van FC Utrecht, gekoppeld aan de kennis en inzet van a.s.r., gaan we vanuit het hart het verschil maken.”

“Als pakketvervoerder is DHL altijd onderweg. Maar wij zijn veel meer dan een logistieke partij. Bij DHL nemen we onze verantwoordelijkheid voor de medewerkers, maatschappij én het milieu. Belangrijke pijlers in onze strategie zijn GoGreen, GoTeach en GoHelp. Vanuit deze pijlers ondersteunen we met onze stichting DHL Cares goede doelen en maatschappelijke initiatieven in de Benelux. Medewerkers zetten zich dan ook regelmatig in voor de samenleving.”

“Het is daarom een logische stap om onze samenwerking met de club verder uit te breiden. Naast dat we ons logistiek partnership verlengen en pakketjes uit de Webshop klimaatneutraal blijven bezorgen, slaan we ook de handen ineen en worden partner van ‘FC Utrecht in de Wijk’.”

"We vinden het prachtig dat deze kinderen laten zien dat de droom om FC Utrecht te spelen voor iedereen te realiseren is en zijn er trots op dat wij ze mogen helpen bij het verwezenlijken van die droom, die ervoor zorgt dat ze op regelmatige basis met leeftijdsgenoten in contact komen en bewegen”, aldus Schoonderbeek."

"In de afgelopen jaren hebben wij gezien bij de spelers van FC Utrecht OldStars wat vitaliteit, bewegen in goed gezelschap en gezondheid kan betekenen. Bij een actieve levensstijl hoort ook de juiste voeding en dat is precies waar John West voor staat. Daarin kan vis niet ontbreken. De samenwerking tussen FC Utrecht en John West kent daarnaast een sterk maatschappelijk doel op basis van de pijlers: bewegen, gezondheid, voeding en eenzame ouderen."

"We zijn ontzettend blij dat FC Utrecht zich als BVO-partner samen met ons hard maakt voor een gezonde jeugd, gezonde toekomst. We hopen dat de samenwerking met BVO's ervoor zorgt dat een gezonde leefstijl zich, net als de liefde voor voetbal, diep in alle lagen van de samenleving wortelt."

Contact opnemen?

Tommie van Alphen

Sales Manager

Neem contact op met Tommie van Alphen voor een gesprek ter kennismaking en vul onderstaand formulier in. Of bel Tommie direct, via 06-57578442​.