Uitzendbureau UBN en FC Utrecht hebben vandaag (vrijdag) een samenwerkingsovereenkomst getekend waarbij beide partijen elkaar digitaal gaan versterken. Zowel voor de zakelijke klant als de consument staan er het komende halve seizoen een aantal leuke activaties gepland.

UBN Uitzendbureau, het Utrechtse bedrijf dat dit jaar haar 25-jarige bestaan viert, vormt de verbinding tussen mens, markt en mogelijkheden. UBN zet daarbij het talent van de werknemer centraal en is gespecialiseerd in het leveren van personeel voor de logistieke, industriële en horeca branches. Harry Noorlander, Commercieel Directeur / Eigenaar van UBN, licht zijn keuze voor FC Utrecht toe: “Deze samenwerking met FC Utrecht is wat ons betreft voor beide partijen een uniek traject. Talent speelt zowel op het voetbalveld als op de werkvloer een grote rol. Door bij mensen hun talent als uitgangspunt te nemen, zet je ze in hun kracht. Je zet hierbij de persoon om wie het gaat centraal, dat sluit heel goed aan bij de werkwijze van UBN. Daarnaast willen we allebei onze online aanwezigheid versterken.”

“De samenwerking met UBN is niet nieuw,” zegt Vincent Imhof, salesmanager bij FC Utrecht. “Ze zijn het afgelopen seizoen al zichtbaar geweest op diverse plekken rondom het veld om hun naamsbekendheid en bereik te vergroten. Dit seizoen hebben we gezamenlijk gezocht naar andere mogelijkheden en we zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Dankzij nieuwe digitale sponsormogelijkheden, recent ontwikkeld door Lagardère Sports, kunnen wij onze sponsoren unieke proposities aanbieden. UBN heeft aangetoond mee te durven gaan op deze nieuwe weg en ik ben ervan overtuigd dat het voor beide partijen van grote toegevoegde waarde gaat zijn.”

Houd de komende tijd de LinkedIn-pagina van FC Utrecht in de gaten voor een mooie actie. Vandaag gaat de zoektocht naar talent van UBN en FC Utrecht van start. Via de app van FC Utrecht kunnen supporters filmpjes insturen en maken zij kans op onvergetelijke prijzen.