Zoals u heeft gemerkt is tijdens de thuiswedstrijd tegen N.E.C. weer een tevredenheidsonderzoek gehouden. Door middel van een speciale enquêtezuil in de ontvangsthal en gastdames met mobiele enquêtes, werd uw mening gevraagd over een wedstrijdbezoek aan FC Utrecht. In de resultaten zien we verbeteringen ten opzichte van de eerste seizoenshelft.

FC Utrecht wil deze positieve ontwikkelingen blijven realiseren, vandaar dat we ook de komende wedstrijden om uw mening vragen. Voor FC Utrecht is uw feedback van enorm belang. Door te weten op welke vlakken de club zich nog kan ontwikkelen, kan adequaat worden gehandeld om deze verbeteringen zo snel mogelijk te realiseren.

Resultaten
We zien een mooie verbetering op het gebied van service en dienstverlening. In de eerste competitiehelft werd dit beoordeeld met gemiddeld een 7,6. In het onderzoek dat tijdens de wedstrijd tegen N.E.C. werd gehouden, beoordeelden de Business Clubleden dit met gemiddeld een 8.

Ook de catering in de businessruimtes van Stadion Galgenwaard is volgens de Business Clubleden verbeterd. In de eerste seizoenshelft werd dit nog met een 7,2 beoordeeld maar tijdens de wedstrijd tegen N.E.C. scoorde FC Utrecht hier een 7,8.

Sfeer
Verder blijkt uit het onderzoek dat de muziek in de verschillende businessruimtes niet altijd even in de smaak valt. FC Utrecht evalueert dit iedere wedstrijd en probeert zo goed mogelijk op uw wensen in te spelen. Tevens is aangegeven dat spelers vaker een bezoek mogen brengen aan de verschillende businessruimtes. Over het algemeen zijn de Business Clubleden zeer tevreden over de sfeer in het hoofdgebouw.

Gedurende het seizoen valt op dat de club ook op het gebied van gastvrijheid een positieve ontwikkeling doormaakt. De kwaliteit van het eten wordt steeds beter beoordeeld en ook de hygiëne in het hoofdgebouw is verbeterd.

Ook komende wedstrijden
Met de punten die voor verbetering vatbaar zijn, gaat FC Utrecht direct aan de slag om zo nog beter aan uw wensen en behoeften te voldoen. De club vindt het belangrijk om op de hoogte te blijven van uw mening over het bezoeken van de thuiswedstrijden, dus ook de komende wedstrijden worden tevredenheidsonderzoeken gehouden. Met uw mening kunnen wij een wedstrijdbezoek nog aangenamer maken. Wij danken u op voorhand voor uw medewerking.