Tele2 treedt zondag 5 april voor één keer op als sponsor van FC Utrecht. Tele2 geeft op een bijzondere manier invulling aan de sponsoring van FC Utrecht met verschillende acties in Stadion Galgenwaard. Zo worden de aanwezigen onder meer in de rust getrakteerd op een optreden van de succesvolle Utrechtse band Kensington. 

“Tele2 heeft de eer om voor één wedstrijd FC Utrecht te mogen steunen”, vertelt Cilesta van Doorn, Director Brand & Communication van Tele2. “Toen FC Utrecht ons benaderde met het voorstel om wedstrijdsponsor te zijn, hebben we deze kans met beide handen aangegrepen vanwege de mooie overeenkomsten tussen de strijdbare mentaliteit van FC Utrecht en Tele2. Maar als we iets doen, dan doen we het goed. We willen dan wel de wedstrijd sponsoren waar bij FC Utrecht het hele jaar naar wordt uitgekeken: thuis tegen Ajax.”

Arnaud Miltenburg, Head of Sales van FC Utrecht: “Dit is de eerste keer dat wij de mogelijkheid bieden om FC Utrecht gedurende één wedstrijd te sponsoren. We zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Tele2 en de manier waarop wij onze supporters samen een unieke dag kunnen bezorgen op en om het veld.” 

De sponsoring van Tele2 gaat natuurlijk verder dan alleen de naam op het FC Utrecht-shirt. Tele2 haalt alles uit de kast om alle fans in en buiten het stadion een onvergetelijke paaszondag te bezorgen, met als hoogtepunt de primeur van een concert in Stadion Galgenwaard door de Utrechtse succesband Kensington. Normaal gesproken klinkt hun War bij thuiswedstrijden door de speakers, maar deze keer geven zij een live miniconcert op de middenstip om spelers en fans met positieve energie op te laden voor de tweede helft.