Primeur Toys for Boys doorslaand succes

12 december 2013

Bijna driehonderd businessclubleden hebben een bezoek gebracht aan het succesvolle netwerkevenement Toys for Boys.

Woensdag vond de eerste editie van het door FC Utrecht georganiseerde netwerkevenement Toys for Boys plaats. Bijna driehonderd businessclubleden vonden hun weg naar Louwman Exclusive Cars, waar van 16:00 tot 20:00 uur kon worden genetwerkt in een zeer exclusieve setting.

De genodigden konden zich van tevoren opgeven voor een proefrit in één van de exclusieve auto’s van Louwman Exclusive. Een groot deel van de mannelijke genodigden maakte gretig gebruik van dit unieke aanbod. Volwassen mannen stapten in een McLaren of een Maserati om daar vervolgens tien minuten later als kleine jongens weer uit te stappen.

De gasten werden vervolgens ontvangen in de meest bijzondere showroom van Nederland, waar naast exclusieve auto’s ook diverse andere leveranciers van luxeartikelen en diensten aanwezig waren om hun producten of diensten onder de aandacht te brengen. De Ego Company verraste de mensen bij binnenkomst met een champagne-act, maar de gasten konden ook kiezen voor limoncello met rode peper van LimonChili.

Hierna konden de heren (en dames) zich vergapen aan de schitterende sieraden en luxeartikelen van onder andere ACE Juweliers, Bang &Olufsen, ED Baak en Amels superyachts. Daarnaast bood sigarenspeciaalzaak De Oude Tijd de mogelijkheid een exclusieve sigaar op te steken en konden de heren zich een nieuw pak aan laten meten door Brigitte Vroemen en haar team van Van Gils.

Ook de hospitality en catering waren van hoog niveau. Hanos ISPC en Asian Tower zorgden voor de nodige tongstrelende versnaperingen, terwijl de charmante dames van Powerplay People aanwezig waren om de mensen met een glimlach te bedienen. Pertazza was aanwezig om liefhebbers te trakteren op een versgemalen kop lungo, espresso of cappuccino. Overige bedrijven die het evenement mede tot een succes maakten: Clipper MS, Coco Pazzo, De Hoefslag, Figi & Slot Zeist, Fourcroy, Kick, Utrecht Business Magazine en Van den Bergh.

Naast de businessclubleden was ook een groot deel van de eerste selectie en de technische staf op het evenement aanwezig. Niet alleen om het evenement met hun aanwezigheid op te luisteren en hun blik te geven op de wedstrijd van aanstaande zondag tegen PSV, maar zeker ook om zich een avond onder te laten dompelen in luxe. De heren genoten zichtbaar van de entourage, waren de hele avond aanwezig en bewogen zich ongedwongen en informeel door het gezelschap.

Al met al een zeer geslaagd evenement dat in de toekomst zeker voor herhaling vatbaar is.

Laatste nieuws

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

Digital partner

tres