FC Utrecht Maatschappelijk

Meer dan ooit toont FC Utrecht zijn maatschappelijke betrokkenheid. Samen met hoofdsponsor Zorg van de Zaak streeft de club ernaar van Utrecht de meest vitale regio van Nederland te maken. Gezondheid en eenzaamheid zijn de thema’s die centraal staan in de strategie.
 
Dit betekent dat naast de bestaande programma’s en de inzet voor goede doelen, er is gekozen voor een langdurige samenwerking met diverse organisaties en initiatieven in de provincie. Op die manier kan de kracht en waarde van FC Utrecht optimaal en structureel worden ingezet om een bijdrage te leveren aan een gezonde en vitale regio. Bijvoorbeeld rondom het thema gezonde leefstijl bij kinderen waarbij FC Utrecht spelers rolmodellen zijn en worden ingezet om de kinderen te informeren en te inspireren op het gebied van gezonde voeding en beweging. Ook heeft FC Utrecht maatschappelijk de ambitie aandacht te schenken aan de positie van ouderen en het tegen gaan van eenzaamheid. Onder meer door het openen van het eerste ouderen vak in Nederland en het opstarten van Walking Football voor 60-plussers. 

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

Centralpoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_Sports_CMYK_FC[1][1] vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres