Losse kaartverkoop: dit seizoen drie categorieën

23 augustus 2014

Prijzen losse tickets variëren, veranderd aanbod bij Ticketbox-vestigingen.

Met ingang van het seizoen 2014/2015 hanteert FC Utrecht drie verschillende prijstabellen voor losse tickets bij zijn thuiswedstrijden. In juni werd dit gecommuniceerd door de club. Omdat hierover door supporters bij de afdeling Ticketing nog regelmatig vragen worden gesteld, hier nogmaals de informatie.

In het seizoen 2014/2015 hanteert FC Utrecht zoals gezegd drie verschillende prijstabellen voor losse tickets bij zijn thuiswedstrijden. Er wordt gewerkt met drie categorieën, respectievelijk A, B en C genoemd. Speelt FC Utrecht tegen een team uit de B-categorie, dan is de basisprijs van kracht bij de losse kaartverkoop. Komt een ploeg uit de A-categorie op bezoek, dan wordt de prijs van een los kaartje met 5 euro verhoogd. Neemt FC Utrecht het op tegen een team uit de C-categorie, dan is een los ticket 5 euro goedkoper dan de basisprijs. 

De indeling van de tegenstanders is als volgt:
Categorie A: Ajax, Feyenoord, PSV
Categorie B: FC Twente, AZ, Vitesse, sc Heerenveen
Categorie C: FC Groningen, NAC Breda, PEC Zwolle, Heracles Almelo, ADO Den Haag, Go Ahead Eagles, SC Cambuur, Willem II, Excelsior Rotterdam, FC Dordrecht.

Toeslag bij TicketBox-verkooppunten
In het seizoen 2014/2015 zijn bij TicketBox-verkooppunten alleen nog kaarten voor volwassenen te koop. De kaarten voor jeugd en 65+-ers zijn daar dus niet meer verkrijgbaar, vanwege administratieve redenen. Kaarten die bij TicketBox-verkooppunten worden aangeschaft, kosten met ingang van het nieuwe seizoen 3,45 euro meer dan entreebewijzen die worden gekocht via internet of in de FC Utrecht Fanshop. Dat heeft te maken met administratiekosten ten behoeve van TicketBox.

Laatste nieuws

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal LOGO - DASSY - FOOTER Amstel-Bier-Logo-1 logo_H&H_2_wit

Partners

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres