De laatste weken voor de winterstop heeft de 't Wed & Waard Lounge negen nieuwe leden mogen verwelkomen. ‘Wij merken dat ons nieuwe concept beter aansluit bij de wensen en behoefte van MKB-Utrecht.’

Het MKB is de grootste uitdaging van FC Utrecht op zakelijk gebied, zo vertelde Algemeen Directeur Wilco van Schaik tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de club, waarin hij bovendien aanstipte dat de skyboxen – het hoogste segment, dus – opnieuw zijn uitverkocht. “We hebben inderdaad nog een grote uitdaging op de business-seats”, aldus Head of Sales Arnaud Miltenburg van FC Utrecht. “Dat is een uitdaging van de afgelopen jaren. Wij hebben hier tijdens de afgelopen zomer op ingespeeld. We hebben de ruimte aangepakt maar bovenal het concept aangepakt.”

En dat werpt z’n vruchten af, weet Miltenburg. “Door de scherpe prijsstelling en de samenwerking met lokale horecapartners merken wij dat het concept beter aansluit bij de wensen en behoefte van MKB-Utrecht.”

Negen nieuwe leden werden inmiddels verwelkomd:
Oscar Prent Assurantiën B.V.
Sport 2000
DETO Schilderwerken
SN Security Nieuwegein B.V.
LVG Uitgeverij B.V.
Jordi Transport
Broeke Steigerbouw B.V.
Versteeg Maarssen
U.B.N. Uitzendbureau

“Dat deze bedrijven hun vertrouwen uitspreken in het concept, voelt goed”, aldus Miltenburg. “Het is een eerste kleine stap in de goede richting.”

Benieuwd naar de mogelijkheden in de ’t Wed & Waard Lounge voor úw bedrijf? Neem contact op met Vincent Imhof via Vincent.imhof@fcutrechtbusiness.nl of 030-8885582.