FC Utrecht speelde zaterdag 1 april in de Galgenwaard af tegen Willem II met de naam van het Epilepsiefonds achterop. Daarnaast waren er tijdens de wedstrijd LED reclameborden van het fonds te zien zijn. De rechten kreeg het Epilepsiefonds aangeboden door FC Utrecht connectiviteitssponsor Tele2.

Directeur Martin Boer van het Epilepsiefonds zegt hierover het volgende: "We zijn erg blij met deze extra aandacht voor mensen met epilepsie. Nog steeds kan iedereen op elk moment epilepsie krijgen. Totdat we meer weten over de aandoening en mensen ervan kunnen genezen, is alle aandacht welkom."

Sponsorrechten voor goede doel
Barry Wissink, Managing Director zakelijke markt van Tele2: "Toen wij vorig voetbalseizoen connectiviteitspartner werden bij FC Utrecht, besloten wij dingen anders te doen dan traditionele sponsoren. Door het weggeven van onze sponsorrechten vragen wij extra aandacht voor goede doelen in Nederland. Tijdens deze wedstrijd doen we dat voor het Epilepsiefonds. Voor het Epilepsiefonds betekent dit extra aandacht en bekendheid in aanloop naar de collecteperiode die eind mei begint. En zo kunnen wij bijdragen aan hun missie: een wereld zonder epilepsie."