Dietz Strategie & Communicatie blijft ook de komende twee seizoen Maatschappelijk Partner van FC Utrecht.
 
‘Het is goed om te zien dat Stadion Galgenwaard naast voetbal ook een plek is waar vele interessante bedrijven met elkaar ‘werken’ aan maatschappelijke thema’s die in de provincie Utrecht voorkomen’, aldus Martijn Standaart, Commercieel Directeur van FC Utrecht. Dit alles onder leiding van Maatschappelijk Partner Dietz Strategie & Communicatie. Daarnaast verlengde Dietz het contract voor de seats in de skybox en blijft het bedrijf zichtbaar op de LED-boarding.
 
Dietz Strategie & Communicatie is gespecialiseerd in het maatschappelijk positioneren van organisaties, stakeholdermanagement en gebiedsconcepten. Het in Utrecht gevestigde bureau maakt al 13 jaar vele initiatieven haalbaar in vaak ingewikkelde omstandigheden en werkt met 30 eigen consultants voor grote opdrachtgevers als Schiphol, Heijmans, Rijkswaterstaat, a.s.r. Real Estate, BPD, veel gemeenten en talloze andere partijen.
 
Vanwege de Utrechtse roots en de specialisatie van het bureau, heeft Dietz zich in 2016 verbonden aan het maatschappelijk programma van FC Utrecht. Dietz steunt de doelstellingen om jongeren gezonder te laten leven en ouderen uit een isolement te halen waar dat nodig is. Het past bij de visie op een inclusieve samenleving waar iedereen meetelt. Voor de komende twee seizoenen gaat Dietz aan de slag met een nieuw initiatief binnen FC Utrecht: een lounge waar relevante partners elkaar kunnen ontmoeten tijdens de wedstrijden en discussieren over maatschappelijke thema’s.