Tele2 geeft ontwikkelingsorganisatie Cordaid de ruimte

10 april 2017

Drijvende kracht achter de fondsen Memisa, Mensen in Nood, Microkrediet, Kinderstem en Bond Zonder Naam op shirt

Tijdens de voetbalwedstrijd FC Utrecht – FC Twente stond Cordaid op de achterkant van de shirts van de spelers van FC Utrecht. Connectiviteitspartner  Tele2 stelde de ruimte op het shirt af aan het goede doel.

Barry Wissink, Managing Director zakelijke markt van Tele2: "Toen wij onze sponsordeal met FC Utrecht sloten, hebben we beloofd om geen traditionele sponsor te zijn, maar juist dingen anders te doen. Door onze sponsorrechten weg te geven, vragen wij extra aandacht voor goede doelen in Nederland. Tijdens de wedstrijd gaven wij deze aandacht aan Cordaid. Cordaid is een ontwikkelingsorganisatie die zich wereldwijd bezighoudt met armoedebestrijding. Wij dragen graag ons steentje bij en geven hen graag een podium”.

Cordaid is een ontwikkelingsorganisatie met meer dan 100 jaar ervaring. Zij werken in die gebieden waar mensen het meest kwetsbaar zijn en de hulp het hardste nodig is. Plekken in de wereld die vaak getroffen worden door rampen of te maken hebben met oorlogen en geweld. Daar wordt noodhulp verleend in de vorm van tenten, dekens en voedsel, maar zij werken daarna ook aan structurele opbouw van het land. Door het geven van goed onderwijs, het verbeteren van de gezondheidszorg en via het verlenen van microkredieten. Cordaid is de drijvende kracht achter de fondsen Memisa, Mensen in Nood, Microkrediet, Kinderstem en Bond Zonder Naam. 

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

Centralpoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website FOX_Sports_CMYK_FC[1][1] VL_LOGO 2014_RGB

Digital partner

tres