Stichting MS research op shirt wedstrijd FC Utrecht - NAC

30 oktober 2017

MS Research financiert en stimuleert onderzoek naar multiple sclerose

Afgelopen zondag speelde FC Utrecht de wedstrijd tegen NAC met Stichting MS Research op de rug. Het goede doel uit Voorschoten kreeg voor één wedstrijd de prominente positie op het shirt én op de reclameborden langs het veld in de Galgenwaard.

Connectiviteitspartner van FC Utrecht Tele2 stelt de naamsvermelding, direct onder het rugnummer, beschikbaar. Ook de Tele2-business-seats zijn voor een dag gereserveerd voor mensen met MS. Het goede doel heeft dit aanbod te danken aan een oud-medewerkster van Tele2, die zelf MS heeft.

De oorzaak van en de oplossing voor multiple sclerose is nog niet gevonden. Wat maakt dat iemand MS krijgt? Dorinda Roos, directeur Stichting MS Research: “Veel puzzelstukjes liggen al op tafel, maar nou net de hoeken met de rechte zijden zijn nog niet gevonden. Onderzoek geeft hoop. Uiteindelijk helpt onderzoek MS de wereld uit. Dankzij vele betrokkenen, zoals donateurs en sponsoren  kunnen wij dat onderzoek vorm geven. Wij mogen er voor zorgen dat meer dan 100 onderzoekers dagelijks op zoek zijn naar oorzaak van en oplossing voor MS; de essentie voor iedereen die de diagnose heeft gekregen.”
 
Stichting MS Research is dé organisatie die wetenschappelijk onderzoek naar multiple sclerose (MS) financiert en stimuleert. Ook geeft zij voorlichting over MS en bevordert en streeft de Stichting naar optimale zorg voor alle mensen met MS.

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

Centralpoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_Sports_CMYK_FC[1][1] vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres