Stichting Heartbeat op shirts FC Utrecht

7 februari 2018

'Hiermee krijgen we de gelegenheid om bij een breed publiek onder de aandacht te komen.'

Tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Sparta van 7 februari 2018 hadden de spelers een bijzonder shirt aan. Bijzonder, omdat een van de hoofdsponsors, Tele2, haar plaats op het shirt had gedoneerd aan Stichting Heartbeat. Hiermee geeft Tele2 een uitstekende voorzet om Stichting Heartbeat onder de aandacht te laten komen van alle aanwezigen in het stadion en daarmee aandacht te vragen voor het werk van dit goede doel.
 
Voorzitter Björn Tannemaat: “We zijn erg dankbaar voor de samenwerking met Tele2 tijdens deze wedstrijd. Hiermee krijgen we de gelegenheid om bij een breed publiek onder de aandacht te komen. Jaarlijks worden er zo'n 1400 kinderen geboren met een hartafwijking en we willen voor al deze gezinnen mogelijkheden bieden om plezier te hebben en te ontspannen. Acties zoals die van Tele2 zijn dan ook zeer waardevol voor onze bekendheid. We werken al langer samen met FC Utrecht. In 2015 hebben we samen met FC Utrecht Maatschappelijk het Gala voor het Kind georganiseerd. En op 7 juni 2018 gaan we opnieuw de samenwerking aan met een prachtig gala in Studio21. En natuurlijk worden daar een aantal gesigneerde shirts geveild."
 
Barry Wissink, Managing Director Tele2 zakelijk vult aan: “Drie jaar geleden beloofde wij dat we met onze sponsorrechten bij FC Utrecht dingen anders zouden doen. Waaronder goede doelen een plek in de spotlights te  bieden. Momenteel hebben al velen goede doelen op de shirts van de spelers gestaan en daar komen er zeker nog meer bij. Wij zijn trots dat we onze rechten deze keer mogen doneren aan Stichting Heartbeat. Een prachtige stichting die voor gezinnen met een jonge hartpatiëntjes mooie initiatieven organiseert.”
 
Jaarlijks organiseert Stichting Heartbeat namelijk vele vakanties en eendaagse activiteiten voor gezinnen met een jonge hartpatiënt. In Otterlo beschikt Stichting Heartbeat over de HeartVilla, een prachtige vakantiehuis, waar gezinnen kosteloos gebruik van kunnen maken om de batterij even op te laden na een zware periode in het ziekenhuis of als er een moeilijke tijd in het vooruitschiet ligt. Indien nodig wordt er zorg geregeld, zodat gezinnen met een onbezorgd en veilig gevoel op vakantie kunnen. Halverwege dit jaar zal er een tweede HeartVilla geopend worden in Winterberg. Daarnaast organiseert Stichting Heartbeat eendaagse activiteiten, altijd met plezier en ontspanning als uitgangspunt.
 
Voorbeelden zijn de HeartRace Circuitdag op het Circuit van Zandvoort, waarbij gezinnen allerlei activiteiten in het teken van racen kunnen ondernemen en HeartBallooning waar een vaart in een luchtballon gemaakt kan worden. Ook op sportief gebied biedt Stichting Heartbeat mogelijkheden met een dagje skiën en HeartGolf for Kids. Bij Pitch&Putt Maurik, waar de spelers van FC Utrecht ook wel eens voetgolfen, kan worden kennisgemaakt met de golfsport. Check www.stichtingheartbeat.nl voor meer informatie. 

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres