Kärcher treedt toe tot het exclusieve sterke netwerk van FC Utrecht binnen de offshore-wereld. De wereldwijd toonaangevend aanbieder van efficiënte, milieuvriendelijke reinigingssystemen wordt lid van de business club van FC Utrecht en treedt daarmee toe in de Offshore Business Lounge.
 
In de Offshore Business Lounge komen partijen bij elkaar, die actief zijn in de offshore-industrie. Tijdens de wedstrijden komen zij op informele manier bij elkaar om te netwerken. Grote (inter)nationale grootmachten zoals Damen Shipyards, Mammoet en Boskalis gingen Kärcher voor.  Jean-Paul Christy, Managing Director Kärcher Nederland B.V., kijkt ernaar uit zijn opwachting in de lounge te maken: “Wij zijn bij FC Utrecht aangesloten, omdat zij een open en informele sfeer hebben, die het mogelijk maakt om goede contacten te leggen en waarbij de sportieve prestaties ook zeer ambitieus zijn. Daar voelen wij ons thuis bij! We gaan het komend seizoen ervaren hoe we daar van kunnen profiteren.”
 
Dönüs Coban, Sponsorship Manager bij FC Utrecht: “We zijn blij dat een internationaal merk als Kärcher voor FC Utrecht kiest. Tijdens de gesprekken hebben wij gemerkt dat wij dezelfde kernwaarden delen. Zo horen passie en ambitie zowel bij Kärcher als bij FC Utrecht. We kijken met veel vertrouwen uit naar de toekomst!”