Inspiration Battle brengt frisse ideeën

27 juni 2011

De tweede Inspiration Battle met ruim twintig relaties, partners en suppliers heeft veel nieuwe en frisse ideeën opgeleverd.

Met ruim twintig relaties, (maatschappelijk) partners en suppliers hield FC Utrecht donderdag 23 juni voor de tweede keer een “Inspiration Battle”. De bijeenkomst leverde een aantal frisse ideeën op.

Doel van deze succesvolle bijeenkomst in Stadion Galgenwaard was om met de aanwezigen tot inspirerende ideeën te komen. Thema van deze dag was Rendement. Rendement voor zowel  bedrijven als de club. De organisatie was in handen van de commerciële afdeling van FC Utrecht in samenwerking met Alta creatieve marketingcommunicatie en Beacon communicatiebureau.

Voordat de deelnemers aan de “Inspiration Battle” begonnen, verwelkomde commercieel directeur Henry Vermeulen het gezelschap op trainingscomplex Zoudenbalch. Na de geanimeerde lunch verzorgde Annelouk Kriele van Alta samen met grootaandeelhouder Frans van Seumeren een motiverende en humoristische dialoog over het behalen van Rendement in een Betaald Voetbal Organisatie. 

Tijdens het vervolg van de middag in Stadion Galgenwaard stonden de volgende vragen centraal:  Hoe krijgen we het stadion vol? En hoe haal ik meer rendement uit de Business Club? De deelnemers werkten in groepen samen aan inspirerende ideeën en concepten. Na de boeiende presentaties van de groepsresultaten werd door een deskundige jury een winnaar gekozen. Uit handen van commercieel directeur Henry Vermeulen ontving de groep van Gerco van den Brink (Agis Zorgverzekeringen), Seré Seesing (ING), Rob Zomer (Rondom Voetbal) en Karin Pannekoek (FC4YOU) hun verfrissende prijs. Zij wonnen onder andere door hun creatieve ideeën op gebied van het benadering van verschillende segmenten binnen supportersgroepen en binnen de Business Club. De cheque ter waarde van € 3.000,- (te besteden aan creatieve uren bij Alta en Beacon) werd, na loting, gewonnen door Agis Zorgverzekeringen.

Naast vele inspirerende ideeën leverde deze middag  tal van positieve reacties op bij de deelnemers. “Leuk dat je mee mag denken met FC Utrecht”, “goede opzet” en “voor herhaling vatbaar” aldus Seré Seesing van ING.
Belangrijke uitkomsten van de “Inspiration Battle” waren nieuwe inzichten en bijzondere ideeën en suggesties waar zowel de deelnemers als FC Utrecht in de toekomst gebruik van gaan maken. De volgende “Battle”  staat alweer gepland voor het voorjaar van 2012.

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

Centralpoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_Sports_CMYK_FC[1][1] vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres