FC Utrecht Business blijft kritisch

15 maart 2013

Catering, hostessen en beveiliging positief beoordeeld tijdens de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk.

Tijdens het thuisduel tegen RKC Waalwijk heeft FC Utrecht Business weer een tevredenheidsonderzoek gehouden. In de verschillende businessruimtes werd de bezoekers van het hoofdgebouw om hun mening gevraagd over het bezoek aan de wedstrijd in Stadion Galgenwaard. Gemiddeld werd een wedstrijdbezoek met een 7,6 beoordeeld. Met uw feedback weet FC Utrecht Business welke punten gewaardeerd worden en wat de club kan doen om een wedstrijdbezoek nog aangenamer te maken.

De tevredenheidsonderzoeken tijdens thuiswedstrijden zijn door FC Utrecht Business opgezet in samenwerking met ‘De Klantcontactmonitor’, een professioneel bedrijf voor de analyse van klantbeleving en –tevredenheid. “Wij zijn als organisatie primair bezig met klantbeleving”, zegt Hirschel Hessel van De Klantcontactmonitor. “FC Utrecht heeft aangegeven dit zeer belangrijk te vinden en in één van de eerste artikelen van Wilco van Schaik als algemeen directeur van FC Utrecht gaf hij aan dat de klanttevredenheid bij de club minimaal een acht moet zijn. Wij willen FC Utrecht helpen om de klanttevredenheid inzichtelijk te maken. Enerzijds willen met deze samenwerking FC Utrecht aan dat rapportcijfer acht helpen en anderzijds is het een kans om ons als organisatie aan de zakelijke klanten van FC Utrecht te laten zien.”

Catering
Tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk hebben wij positieve feedback ontvangen over de catering in de businessruimtes. In de Loge Premium werd dit met een 8,3 beoordeeld en ook de gasten in de Business Club spraken hun waardering uit: een 7,6. Met een 7,3 werd de catering in de Loge met een voldoende beoordeeld, maar naar onze mening met een te laag cijfer. Samen met huiscateraar Maison van den Boer pakt FC Utrecht Business dit op, om beter te voorzien in de wensen van de gasten in de Loge.

Hospitality
De hostessen en beveiliging zijn door de bezoekers van het hoofdgebouw goed beoordeeld. Op dit gebied scoort FC Utrecht Business iedere wedstrijd goed, maar ook hier blijft de club kritisch. Per wedstrijd worden de hostessen flexibel ingezet, om zo drukke punten en opstoppingen te vermijden. Met uw feedback wordt gekeken hoe wij deze positieve beoordeling vast kunnen houden, al dan niet verbeteren.

Mening
Wij vragen u om ook volgende thuiswedstrijd, op zaterdag 30 maart tegen VVV-Venlo, deel te nemen aan ons tevredenheidsonderzoek. De club hecht veel waarde aan uw mening en hoopt met uw feedback het bezoeken van de wedstrijden zo plezierig mogelijk te maken. Hostessen lopen met de bekende mobiele enquêtes door de businessruimtes en in de ontvangsthal staat een enquête-zuil waar u uw mening kunt geven. Bij voorbaat danken we u voor uw medewerking.

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Partners

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal LOGO - DASSY - FOOTER Amstel-Bier-Logo-1 logo_H&H_2_wit

Digital partner

tres