FC Utrecht Business bezoekt Sébastien Haller

16 april 2018

Franse spits leidt 4-1 nederlaag tegen Bayer Leverkusen.

Afgelopen zaterdag reisden ruim 40 Business leden af naar het Duitse Leverkusen. Hier stond het Bundesliga-affiche Bayer Leverkusen – Eintracht Frankfurt op het programma. De clash tussen de nummer vier en vijf van de Duitse hoogste divisie eindigde in een 4-1 overwinning voor de thuisploeg.

Om 10.30 uur vertrok een volle bus met leden van FC Utrecht Business naar Leverkusen. In de bus werd de kennis van de Business leden over de competitie van onze Oosterburen getest, waarbij de winnaar er vandoor ging met een wedstrijd gedragen shirt van onze rechtsback Sean Klaiber.

Twee uur voorafgaand aan de wedstrijd betrad het gezelschap de eigen Business Room in de BayArena, het moderne stadion van Bayer Leverkusen met een capaciteit van ruim 30.000 toeschouwers. Terwijl het stadion langzaam volstroomde, genoten de Business leden van een uitgebreid buffet. Het stadion was tot de nok toe gevuld met supporters van de thuisclub, maar ook 3.000 fanatieke supporters uit Frankfurt.

Aan doelpunten geen gebrek deze middag: na een 1-1 ruststand wist Bayer Leverkusen de wedstrijd uiteindelijk met maar liefst 4-1 te winnen. Na ruim een uur spelen veerde de groep Business leden uit Utrecht op. Sébastien Haller, voormalig spits van de club uit de Domstad, kwam bij Eintracht Frankfurt in het veld. Ondanks een ultieme poging om met een omhaal de keeper te verschalken kon hij niks aan de einduitslag veranderen.

Het hoogtepunt van de dag volgde na afloop van de wedstrijd. Terwijl de spelersbus buiten al stond te wachten kwam Sébastien Haller nog naar de Business room om de aanwezige Business leden uit Utrecht te bedanken voor hun aanwezigheid. Uitgebreid ging hij op de foto en sprak hij over de rol die FC Utrecht heeft gespeeld in zijn ontwikkeling tot de voetballer die hij nu is. Na het maken van een groepsfoto werd er koers gezet naar het eigen vertrouwde Stadion Galgenwaard.

Tommie van Alphen, Sales Manager bij FC Utrecht Business over de trip: "Business leden reageerden razend enthousiast op de trip naar Leverkusen. Doordat we een hele dag met elkaar onderweg zijn komt iedereen op een andere, meer informele manier met elkaar in contact."

"Een prachtige ervaring om met Business leden van FC Utrecht een hele dag op pad te zijn en een wedstrijd in een topcompetitie als de Bundesliga te mogen ervaren", aldus Dave van Beem, eigenaar van Jacada. "De sfeer in de Bayarena was ongekend. Ik kijk er naar uit om ook volgend seizoen weer een trip als deze te kunnen maken met mede-Business leden van onze mooie club!"

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres