Dietz Strategie & Communicatie communicatiepartner FC Utrecht Maatschappelijk

10 februari 2017

'Ons vakmanschap zetten we met plezier in voor FC Utrecht Maatschappelijk.'

FC Utrecht en Dietz Strategie & Communicatie zijn een partnership aangegaan, waarbij Dietz zich als strategisch communicatiepartner aan FC Utrecht Maatschappelijk verbindt. Naast het adviseren en begeleiden van de maatschappelijke tak van FC Utrecht, neemt Dietz seats in de Healthy Urban Living Lounge af en sluit zij zich aan bij het business netwerk van FC Utrecht.
 
Dönüs Coban, director of sales bij FC Utrecht, geeft aan zeer gelukkig te zijn met de samenwerking. “FC Utrecht is zich sterk bewust van haar rol in de samenleving: door de centrale plek die zij inneemt in de harten van haar supporters is de club bij uitstek geschikt om mensen aan te spreken op hun gedrag en verantwoordelijkheden. Denk aan een effectieve aanpak van problemen als overgewicht en eenzaamheid, de inzet van voetbal als platform voor moeilijk bereikbare doelgroepen en de bindende rol die FC Utrecht in de wijk speelt. Maatschappelijk staan we op dit moment ook op plek 4 in de ranglijst van de Eredivisie. Wij zijn hier heel erg trots op, maar ons sportieve hart gaat altijd voor de eerste plek. Wij zijn dan ook heel blij dat wij gebruik kunnen maken van de ervaring en kennis van Dietz om FC Utrecht Maatschappelijk nog beter te positioneren, zodat wij het bereik en de impact kunnen vergroten.”
 
Luc Dietz, algemeen directeur van Dietz Strategie & Communicatie, is enthousiast: “Wij werken landelijk als strategisch communicatieadviesbureau. We zijn gevestigd in Utrecht en we hebben een groot Utrechts hart. Omdat we ook betrokken zijn bij een aantal mooie projecten in de stad, kwamen we in contact met FC Utrecht. Daardoor werden we snel enthousiast over de maatschappelijke rol die FC Utrecht oppakt en de manier waarop zij deze rol zichtbaar maakt in de stad. En hoe de stad daar nog meer van kan profiteren.
 
Dietz Strategie & Communicatie is gespecialiseerd in het verbinden van mensen en organisaties om samen problemen op te lossen en projecten tot een succes te maken. Ons vakmanschap zetten we met plezier in voor FC Utrecht Maatschappelijk. Het is onze ambitie om de juiste, positieve energie toe te voegen in de stad op de plaatsen en de momenten waar dat nodig is.”

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

Centralpoint hummel_Sport_Logo_Black_horizontal logo_H&H_2_wit Amstel website

FOX_Sports_CMYK_FC[1][1] vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres