Bijzondere businesstrip naar Enschede

3 maart 2011

Zo’n 25 businessleden van FC Utrecht, trouwe supporters van de club, maakten een bijzondere trip naar Enschede.

Het was natuurlijk doodzonde dat FC Utrecht verloor in Enschede, maar toch was de trip die een groep van zo’n 25 businessleden woensdag maakte, onvergetelijk. De zakelijke relaties, allen trouwe fan van de club, hadden niet alleen zelf kaarten voor de bekerwedstrijd tegen FC Twente geregeld, ze hadden ook een bijzondere bus gecharterd.

De bus (of beter gezegd: een mobiel partycentrum) was volledig ingericht als discoruimte, inclusief rookmachines, lasers en (op het dak) een vuurwerkinstallatie. Het hoeft dan ook geen betoog, dat de stemming er al snel goed inzat. Dat kwam ook, doordat velen in het gezelschap elkaar al goed kenden van de Europese reizen van het afgelopen jaar.

De bijzondere bus vertrok woensdag rond drie uur vanaf Stadion Galgenwaard en tegen half acht arriveerde het gezelschap bij het stadion van FC Twente. Toen hadden de businessleden er onder meer bij binnenkomst in Twente een tussenstop opzitten, waarbij werd genoten van ‘kuiernat’, een typisch Twents drankje. Daarna reden de ‘zakelijke supporters’ (verenigd door het FC Utrecht-virus) door naar Golfclub Driene bij Hengelo voor een sfeervolle borrel en aansluitend smakelijk diner.

Dat FC Utrecht na een zware wedstrijd, waarin het bepaald niet meezat, nipt verloor en daardoor uit het bekertoernooi werd gekegeld, was natuurlijk een domper op de feestvreugde. Toch werd ook op de terugweg volop genoten van de faciliteiten van de bus en zeker ook van elkaars inspirerend gezelschap! 


?

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Partners

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal LOGO - DASSY - FOOTER Amstel-Bier-Logo-1 logo_H&H_2_wit

Digital partner

tres