‘Bedrijven grijpen hun kans bij FC Utrecht’

28 oktober 2014

Exposure genereren via FC Utrecht is een relatief goedkope en zeer doeltreffende manier om een bedrijf onder de aandacht te brengen .

Steeds meer bedrijven zien de mogelijkheden die er voor hen liggen op het gebied van sportsponsoring. Exposure genereren via FC Utrecht is een relatief goedkope en zeer doeltreffende manier om een bedrijf onder de aandacht te brengen bij zowel de zakelijke klanten als de consumenten in Stadion Galgenwaard. FC Utrecht heeft met zijn schitterende thuishaven ontzettend veel mogelijkheden. Hierdoor kan de club maatwerk leveren om optimaal in te spelen op de wensen en behoeften van een bedrijf. Dat ondervonden onder meer ook UBN, Yes Telecom en Sharp.

UBN bemiddelt met UBN Uitzendbureau in logistieke, industriële en administratieve banen tot en met MBO-niveau. Voor de bemiddeling van getalenteerde kandidaten op MBO+-, HBO- en academisch niveau kan men terecht bij UBN Professionals. Met de boarding, zichtbaar vanaf de business-tribune, richten zij zich op bedrijven om hen aan te sporen personeel aan te trekken via UBN. Lidia Bernaert, Marketing en Communicatie Adviseur van dit bedrijf over de boarding op de Zuidtribune: “Tijdens FC Utrecht  - FC Groningen heb ik de boarding voor het eerst kunnen zien. Het zag er super uit. We horen om ons heen ook al enthousiaste reacties van mensen die het hebben gezien. Vooral het meedenken en het snelle schakelen van FC Utrecht Business en De Reclamemakers hebben hieraan bijgedragen.”

Ook telecomaanbieder Yes Telecom grijpt zijn kans bij FC Utrecht. Wellicht heeft u dit bedrijf al op de LED-boarding voorbij zien komen. Met dit exposuremiddel is zij ervan overtuigd dat ze haar communicatiedoelstellingen kunnen bereiken. Ook zijn zij op zeer korte termijn zichtbaar op boarding in de grachten van Stadion Galgenwaard, om ook de zakelijke klanten in aanraking te laten komen met Yes Telecom.

Sharp faciliteert met ingang van het seizoen 2014/2015 het printerpark van FC Utrecht. Hierdoor kan de gehele organisatie zorgeloos printen, kopiëren en scannen. Naast het leveren van het printerpark heeft Sharp ook vier trapopgangen gesponsord. Hierdoor kunnen de toeschouwers op de Bunnikside, Cityside en de Zuidtribune Sharp bijna niet meer ontgaan. “Sharp is erg enthousiast over de samenwerking met FC Utrecht. De komende vijf jaar gaat FC Utrecht werken met onze multifunctionele printers en software. Organisaties zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om kosten te besparen en bedrijfsprocessen efficiënter te maken en Sharp wil hier graag aan bijdragen door FC Utrecht een totaaloplossing te bieden op het gebied van printen, scannen, kopiëren en factuurverwerking”, aldus Marco van Vliet, Product Marketing Manager Document Solutions bij Sharp.

Op korte termijn worden nog een aantal mooie projecten voltooid. Volg het account van FC Utrecht Business op Twitter (@FCUBusiness) en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom dé businessclub van regio Utrecht.

Bent u ook benieuwd waar voor uw bedrijf de kansen liggen? Neem geheel vrijblijvend contact op met FC Utrecht Business via 030-8885733 of .

Utrecht is business!

Laatste nieuws

Hoofdsponsor

2016 Logo ZvdZ RGB

Connectiviteitspartner

tele2

Official partners

HiKOKI-Logo-sponsor hummel_Sport_Logo_Black_horizontal LOGO - DASSY - FOOTER Amstel-Bier-Logo-1 logo_H&H_2_wit

Partners

FOX_SPORTS_NL_LOGO_BLUE_RGB vriendenloterij 2016_OFM_Logo_NewSlogan_zwart

Digital partner

tres